شوخی جالب کی‌روش با هموطنانش: فینال بازی ایران و پرتغال است/ من اهنگ می‌خوانم!

شوخی جالب کی‌روش با هموطنانش: فینال بازی ایران و پرتغال است/ من اهنگ می‌خوانم!
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران با هموطنانش شوخی جالبی درباره حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.

به گزارش نجواخبر، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران در اظهاراتی در جمع خبرنگاران پرتغالی در قطر گفت: فینال ایده آل جام جهانی ۲۰۲۲ ایران و پرتغال خواهد بود. کره جنوبی با بازی پائولو بنتو به نیمه نهایی می‌رسد.

آیا شرایط ایران روی کار در تیم ملی تأثیر می‌گذارد؟

بازیکنان کاملاً متمرکز هستند و من کاملاً روی آماده کردن تیم متمرکز هستم. اگر متوجه شوم فردی از خانواده یا دوستانم بیمار است، البته دقیقاً همان احساسات را ندارم. اما در مأموریت ما به عنوان حرفه‌ای، ما حق نداریم، ما نماینده یک تیم ملی هستیم، ۹۰ میلیون نفر، ما در مأموریت هستیم، هیچکس ما را نمی‌بخشد، هیچکس نمی‌فهمد اگر ما کاملاً روی شادیو غرور متمرکز نبودیم. ما احساسات داریم... ما اینجا هستیم تا جام جهانی را به جشن تبدیل کنیم. ما به تحمل، درک بیشتر، شادی بیشتر برای حل مشکلات نیاز داریم. با آنچه هواداران از ما انتظار دارند به عنوان یک نماینده با وقار که باعث افتخار آنها برای کشور می‌شود، عمل می‌کنیم.

چالش برانگیزترین پروژه شغلی؟

شاید این بزرگترین چالش دوران حرفه‌ای من باشد زیرا می‌توانیم به مرحله بعد راه پیدا کنیم. انگلیس در حال حاضر مهم‌ترین چیز در زندگی من است، سپس ولز و آمریکا مهم‌ترین‌ها خواهد بود.

فینال ایده آل ایران با چه تیمی‌خواهد بود؟

با پرتغال (باخنده). این فینالی بود که می‌خواستم اتفاق بیفتد. با تمام احترامی‌که برای دوستم پائولو بنتو (سرمربی کره جنوبی) قائل هستم. اگر پرتغال با پائولو بنتو در نیمه نهایی بازی کند، شما هم نمی‌توانید همه چیز را داشته باشید دوست دارم پرتغال به فینال برود. اگر به فینال برویم، آهنگ سنتی پرتغالی را هم می‌خوانیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13771

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.