آغاز فروش ویژه هزار دستگاه پژو ۲۰۷ در بورس کالا+جزئیات ثبت سفارش و زمان تحویل

آغاز فروش ویژه هزار دستگاه پژو ۲۰۷ در بورس کالا+جزئیات ثبت سفارش و زمان تحویل
تعداد ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید امروز(دوشنبه) در بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

به گزارش نجواخبر، گروه صنعتی ایران خودرو تعداد ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید را امروز(دوشنبه) در بورس کالای ایران عرضه می‌کند.

از نکات قابل توجه عرضه ۲۰۷ در بورس کالا درصد پیش پرداخت سفارش خرید آن بوده که ۱۰۰ درصد درنظر گرفته شده است.

بر اساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران، این خودرو که تحویل سه ماهه بوده است، ۳۰ بهمن به خریداران تحویل و با قیمت پایه ۱۸۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

بر اساس مشخصات ارائه شده، این خودرو دارای فرمان برقی و رنگ سفید است و هرکد ملی (حقیقی) مجاز به ثبت سفارش روی یک دستگاه خودرو است.

خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شدند، امکان ثبت سفارش ندارند.

همچنین خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصول‌های ایران خودرو به آدرس (esale.ikco.ir) اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود، علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌ها اقدام کنند.

افزون بر این، بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت در مجموع به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال، به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

شایان ذکر است در صورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تأخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر می‌کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13807

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب