صداوسیما:

دعوت از فردوسی پور برای گزارش جام جهانی کذب محض است

دعوت از فردوسی پور برای گزارش جام جهانی کذب محض است
پس از آنکه در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص رد پیشنهاد گزارشگری رقابت‌های جام جهانی فوتبال از سوی عادل فردوسی پور، گزارشگر سابق تلویزیون نقل محافل خبری شده بود، سردبیر گروه رسانه‌های فارسی زبان بیگانه صداوسیما از کذب بودن این شایعه خبر داد.

به گزارش نجوا خبر، پس از آنکه در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص رد پیشنهاد گزارشگری رقابت‌های جام جهانی فوتبال 2022 قطر توسط صداوسیما از سوی عادل فردوسی پور، گزارشگر سابق تلویزیون نقل محافل خبری شده بود، سردبیر گروه رسانه‌های فارسی زبان بیگانه صداوسیما از کذب بودن این شایعه خبر داد.

در ابتدا یک سایت خبری داخلی اعلام کرد که فردوسی پور پیشنهادهای متعددی برای گزارش بازی‌های جام‌جهانی دریافت کرده اما به همه آن‌ها جواب رد داده است. پس از انتشار این مطلب، در پیوست آن جملاتی با این مضمون نیز به نقل از عادل فردوسی پور منتشر شد: پس از نزدیک به چهار سال ممنوعیت، گفتند جام جهانی را گزارش کن. در دورانی که ایران عزیز در ماتم و اندوه فرزندان خود نشسته، صدای مردم از هر صدایی شنیدنی تر است.

اما با گذشت ساعاتی از اعلام این شایعه از سوی برخی سایت‌های خبری داخلی، بسیاری از جمله سردبیر گروه رسانه‌های فارسی زبان بیگانه صداوسیما خبر دعوت از عادل فردوسی پور توسط صداوسیما را از اساس تکذیب کردند.

در همین رابطه آمنه سادات ذبیح پور با رد این شایعه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

خبر دعوت از عادل فردوسی پور توسط صداوسیما برای گزارشگری جام جهانی کذب محض است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13826

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.