قتل طلافروش همدانی با بند کفش+ جزئیات

قتل طلافروش همدانی با بند کفش+ جزئیات
جسد مرد طلافروش همدانی که با بند کفش به قتل رسیده بود در مغازه‌اش پیدا شد.

به گزارش نجوا خبر، سردار رضا زارعی، جانشین انتظامی استان همدان در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۱۱ صبح دوشنبه در بازار مظفریه شهر همدان هم‌صنف‌های یک طلافروش در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی از مشاهده جسد وی داخل مغازه خبر دادند. بلافاصله تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی در محل حاضر شده و جسد مرد ۴۶ ساله را با دهان بسته کشف کردند.
جانشین انتظامی استان همدان ادامه داد: براساس تحقیقات اولیه وی ساعت هفت صبح وارد مغازه‌اش شده اما توسط فرد یا افرادی با استفاده از یک بند کفش خفه شده است.
با توجه به پایین بودن کرکره مغازه، همسایه‌ها ابتدا متوجه قتل همکار خود نشده بودند اما با نزدیک شدن به نیمه‌های روز آنها به موضوع حساس و مشکوک شدند و وقتی به مغازه وی نزدیک شدند دریافتند قفل کرکره و مغازه باز است به همین خاطر چند بار او را صدا زدند و وقتی جوابی نشنیدند وارد مغازه شده و جسد او را پیدا کردند.

جانشین انتظامی استان همدان یادآورشد: تیمی ویژه در حال بررسی این پرونده و دوربین مغازه طلافروشی است و پس از تکمیل تحقیقات جزئیات آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

سردار زارعی درباره احتمال سرقت زیورآلات نیز گفت: طلایی در ویترین مغازه وجود ندارد و هنوز مشخص نیست که صاحب مغازه [قبل از به قتل رسیدن] نسبت به چیدن زیورآلات اقدام نکرده بود و طلاها هنوز در داخل گاوصندوق قرار دارد یا به سرقت رفته است.

حسین بشری، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: حوالی ساعت ۱۱ صبح دوشنبه یکی از کسبه راسته زرگرهای شهر همدان به قتل رسیده است و در حال حاضر پیگیری‌ها برای دستگیری قاتل یا قاتلان ادامه دارد اما شواهدی از سرقت و بازشدن گاوصندوق نیز مشاهده نشده است.

به گفته منابع محلی مقتول از کسبه فعال این بازار بوده و پیش از این نیز در اختلافی لفظی مورد تهدید قرار گرفته بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13832

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.