تیزهوشی کارلوس کی روش دروازه ایران را بیمه کرد/ حسین حسینی در قطر ۲ مربی دروازه بانی داشت!

تیزهوشی کارلوس کی روش دروازه ایران را بیمه کرد/ حسین حسینی در قطر ۲ مربی دروازه بانی داشت!
حسین حسینی دروازه بان تیم ملی کشورمان یکی از بهترین های دیدار با تیم ملی ولز بود که بسیار با روحیه گلری کرد.

به گزارش نجواخبر، پس از شکست سنگین تیم ایران برابر انگلیس، مهم‌ترین نکته‌ای که می‌توان در خصوص این ترکیب عنوان کرد اعتماد دوباره کی‌روش به حسینی و پورعلی گنجی است؛ دو بازیکنی که مقابل انگلیس جزو ضعیفترین بازیکنان تیم ایران بودند و به نظر می‌رسید آنها دیگر شانس بازی در جام جهانی را نداشته باشند؛ اما کی‌روش با قرار دادن آنها در ترکیب تیم ملی برای بازی مقابل ولز یکبار دیگر بر خلاف پیش‌بینی‌ها عمل کرد.

برخلاف تصورات اولیه اما حسین حسینی موفق به ثبت کلین شیت شد و اجازه نداد دروازه ایران باز شود. برای خیلی‌ها شاید این پرسش پیش آمده باشد که کاپیتان استقلال بعد از خوردن ۶ گل از انگلیس چگونه برگشت؟ اغلب فوتبالدوستان ایرانی دوست داشتند علیرضا بیرانوند مجوز بازی بگیرد و برابر ولز به میدان برود ولی فیفا مجوز نداد. پس از این مخالفت فدراسیون جهانی فوتبال، همه تصور می‌کردند امیر عابدزاده دروازه‌بان اصلی ایران مقابل ولز خواهد بود چرا که تجربه و سابقه بیشتری در تیم ملی داشت اما کی روش بهترین تصمیم ممکن را در سر داشت. سرمربی با تجربه تیم ملی ایران با تیزهوشی دروازه کشورمان را با حسین حسینی بیمه کرد. او به گلر خودش اعتماد کرد تا دوباره حسینی تبدیل به همان ستاره تیم استقلال شود.

شاید جالب تر باشد بدانید؛ حسین حسینی در قطر ۲ مربی دروازه‌بانی داشت. یکی الکساندرلوپز مربی گلرهای تیم ملی است که در روزهای پس از شکست سنگین برابر انگلیس، خیلی برای حسینی زحمت کشید. دیگری اما علیرضا بیرانوند بود. او که رابطه بسیار صمیمانه‌ای با حسین حسینی دارد پس از اینکه متوجه شد فیفا به او اجازه بازی نمی‌دهد تا توانست به رقیب خودش در تیم ملی روحیه و انگیزه داد. بیرانوند چند نوبت با کاپیتان استقلال خصوصی صحبت کرد و با راهنمایی حسینی به او کمک کرد بهترین نمایش را مقابل ولز داشته باشد.

یکی از مهم ترین عوامل موفقیت تیم ایران در دیدار با ولز همین روحیه اتحاد و همدلی بازیکنان تیم ملی بوده باشد. جایی که علیرضا بیرانوند به رقیب خودش انگیزه می‌دهد یا اینکه نیمکت نشینان تیم ملی در طول بازی با ولز بارها و بارها به تشویق همبازیان خود پرداخته و یک لحظه هم روی نیمکت آرام و قرار نداشتند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13920

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.