آخرین خبرها از آزادی دوتن از بازداشت شدگان/ افقه و رونقی آزاد شدند

آخرین خبرها از آزادی دوتن از بازداشت شدگان/ افقه و رونقی آزاد شدند
حسب دستور رئیس قوه قضاییه یک فعال سیاسی و یک نوازنده که طی هفته‌های گذشته در پی اتفاقات اخیر کشور بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

به گزارش نجواخبر، نوید افقه که در شیراز بازداشت شده بود بر اساس آنچه که خانه موسیقی اعلام کرده با قید وثیقه آزاد شده است.

نوید افقه نوازنده تنبک است که شرکت در کنسرت های داخلی و بین‌المللی را در کارنامه دارد.

خانه موسیقی ۳۰ آبان ماه در اطلاعیه‌ای با اشاره به آخرین وضعیت ۲۲ هنرمند بازداشت‌شده در عرصه موسیقی، از شروین حاجی‌پور، سیدوحید موسوی، عماد قویدل و مجتبی اسدپور به عنوان هنرمندانی نام برده بود که تا به اکنون آزاد شده‌اند.

برادر حسین رونقی فعال سیاسی در توییتر نوشت:

حسین با قرار وثیقه آزاد شد تا تحت درمان قرار گیرد. با تشکر از همراهی و همصدایی هموطنان عزیزم که صدای ما بودند.

همچنین با اینکه برخی منابع خبر داده‌اند که وریا غفوری بازیکن تیم فولاد خوزستان و مدافع سابق تیم ملی که به اتهام توهین و تخریب تیم ملی فوتبال و تبلیغ علیه نظام بازداشت شده بود، به قید وثیقه آزاد شده است؛ همسر وی خبر آزادی او را تکذیب کرد.

برخی خبرگزاری‌ها به نقل از منابع آگاه اعلام کرده‌اند که پرونده وریا غفوری در حال طی مراحل قضائی و اداری است و او احتمالا امروز یکشنبه (۶ خرداد) آزاد خواهد شد

مرکز رسانه قوه قضائیه پیش از این اعلام کرد که این دستور رئیس قوه قضائیه در پی پیروزی شورانگیز و بازی غیرتمندانه ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی فوتبال کشور ولز و شعف و شادمانی پدید آمده در سراسر ایران اسلامی و تجلی و تبلور روح جمعی و اتحاد و همبستگی ملی صادر شده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13949

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.