امکان ورود کامیون کشنده دافران شایان دیزل به مرزهای اروپایی

امکان ورود کامیون کشنده دافران شایان دیزل به مرزهای اروپایی
سرپرست ناوگانی و VIP شرکت شایان دیزل گفت: کامیون کشنده دافران از اولین مراحل تولید خود، استانداردهای 85گانه اتحادیه اروپا را اخذ کرده و امکان ورود به مرزهای اروپایی برای این کامیون‌ها فراهم شده است.

به گزارش نجواخبر، حمیدرضا علیزاده درحاشیه شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان گفت: محصول این شرکت حاصل ماه‌ها بررسی کارشناسی همکاران بوده است. ضمن آنکه در تولید، علاوه بر صرفه اقتصادی، نیاز رانندگان براساس سلیقه، فراخور جاده و سوخت درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: کامیون کشنده دافران دارای اتاقی طبق استاندارد اتحادیه اروپا، موتور ارتقا یافته، دارای گیربکس ZF ترکسون (ترمز 5مرحله‌ای اینتاردر و 2مرحله‌ای ریتاردر)، مجهز به کولر درجا، بخاری درجا و یخچال بصورت فابریک است و بلحاظ استحکام سازی در مقایسه با دیگر محصولات، شاخص است. همچنین، از نظر امکانات اتاق، مواردی که اپشن شناخته می‌شود، در شایان دیزل بعنوان موارد الحاقی و از بهترین برندها نصب شده است. این کشنده دارای صندلی تعلیقی برای راننده و کمک راننده است.

به گفته وی؛ محصولات این شرکت طبق استانداردهای 85 گانه اتحادیه اروپا تولید شده است و رانندگان دافران می‌توانند در مرزهای اروپایی تردد نمایند. همچنین حدود 21درصد قطعات در داخل تولید می‌شوند که طبق برآوردها تا پایان سال، ایرانی سازی قطعات تا 30درصد افزایش خواهد یافت.

شایان یکی از خودروسازان جدید کشور است که فعالیت خود را به تازگی و با عرضه کامیون کشنده دافران H7 آغاز کرده است،‌ این شرکت باوجود سابقه کمی که در عرصه خودروسازی داشت توانست در برخی از نمایشگاه‌های خودرویی کشور حضور یابد و با استقبال روبه‌رو شده و به یکی از محبوبترین کامیونهای کشنده در بازار کشور مبدل شود.

شرکت شایان دیزل به منظور معرفی هرچه بیشتر کامیونهای خود این بار با حضور در نمایشگاه خودرو اصفهان در سال جاری بار دیگر کامیون کشنده دافران H7موتور 480 اسب بخاری خود را به عرصه نمایش گذاشت. در این نمایشگاه نیز به مانند نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب، امکان تست درایو کامیون کشنده دافران H7برای بازدیدکنندگان فراهم شد تا علاقه‌مندان از نزدیک با قابلیت‌های این کشنده آشنا شوند.

لازم به توضیح است که کامیون کشنده دافران H7 شایان دیزل دارای یک موتور 12155 سی سی شش سیلندر خطی بوده و قادر به تولید 480 اسب بخار قدرت و همچنین 2230 نیوتن متر گشتاور را در دور 1300 دارد. این کشنده یکی از قوی‌ترین کامیون کشنده‌های 4×2 در بازار است. وزن خالص کشنده دافران H7 شایان دیزل 7400 کیلوگرم و حداکثر وزن ناخالص ترکیبی آن 44 تن اعلام شده است. حداکثر وزن قابل تحمل روی اکسل‌های جلو و عقب هم به ترتیب 6700 و 12300 کیلوگرم اعلام شده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13986

کلیدواژه‌ها

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب