خبر خوش سخنگوی دولت برای مردم کردستان

خبر خوش سخنگوی دولت برای مردم کردستان
سخنگوی دولت در نشست با خبرنگاران خبر داد که طرح آبرسانی به سنندج و کردستان در پایان هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نجواخبر، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در نشست با خبرنگاران طی سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج و هم‌چنین میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: امشب سومین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی هست و امیدواریم بازی موفقی مانند بازی گذشته داشته باشند و ان‌شاءالله با روحیه و انسجام خوب تیم، شاهد موفقیت باشیم.

وی افزود: دولت با افزایش کمک هزینه پرداختی به مراکز نگهداری از معلولان موافقت کرد و کمک هزینه نگهداری شبانه‌روزی معلولان افزایش 50 درصدی داشت و مراکز نگهداری روزانه، افزایش 35 درصدی در یارانه داشتند.
سخنگوی دولت همچنین گفت: در پایان هفته جاری افتتاح طرح آبرسانی به سنندج و استان کردستان را خواهیم داشت. کیفیت آب شرب منطقه افزایش می‌یابد و این طرح از گذشته آغاز شده بود اما در این دولت با کار جهادی در اولویت قرار گرفت و آماده بهره‌برداری است. طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی کاملا توسط متخصصان داخلی انجام شده است.

بهادری‌جهرمی در پاسخ به سؤالی با بیان اینکه تحقق دولت هوشمند از اولویت‌های مهم دوست سیزدهم است، عنوان کرد: تا الان بیش از 83 درصد دستگاه‌ها به سامانه متصل شدند و این نشان از موفقیت نسبتا قابل قبولی در اجرای قانون است و بیش از 8 میلیون نفر از خدمات این پنجره واحد استفاده کرده‌اند. میزان باقی مانده هم برخی در حال اتصال و برخی موانع فنی داشتند که به دولت اعلام شده و برنامه زمانبندی مشخص اعلام کرده‌اند.

وی درباره بودجه سال آینده هم گفت: احکام بودجه 1402 از هفته گذشته در اختیار دبیرخانه دولت است و کمیسیون خاصی در دولت تشکیل شد تا به صورت جامع و فرابخشی تمامی موارد بودجه در کمیسیون خاص مورد بررسی قرار بگیرد و چهارشنبه گذشته اولین جلسه این کمیسیون خاص بودجه بود و تا امروز مستمر و تمام وقت جلسات ادامه دارد و پیش بینی میکنیم نهایتا از هفته آینده وارد بررسی در صحن دولت بشویم و چون موارد در کمیسیون خاص بررسی شده، با سرعت بیشتری در دولت بررسی خواهد شد. بودجه و برنامه با سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و سند تحول دولت تطبیق داده میشود. امیدواریم بودجه در زمان مقرر به مجلس داده خواهد شد.

1.5 میلیون واحد مسکونی در مرحله ساخت

سخنگوی دولت در پاسخ به سؤالی عنوان کرد: حدود 1.5 میلیون واحد مسکونی در مراحل اجرایی ساخت قرار گرفته‌اند و در سفرهای استانی به افتتاح خواهد رسید. برای بیش از یک میلیون واحد نیز زمین تخصیص یافته . حدود 40 هزار میلیارد تومان منابع در جهت ساخت مسکن در اختیار قرار گرفته و علاوه بر این نیز منابع دیگر نیز هست که تخصیص یافته و می‌یابد.
بهادری جهرمی گفت: دور دوم سفرهای استانی پیگیری اجرای مصوبات خواهد بود و مناطقی که مصوبات را بیشتر اجرا کرده باشند، زودتر مقصد سفر خواهند بود. با توکه به رصد دور اول سفرها و بررسی‌ها، دور دوم طراحی‌شده‌تر و دقیق‌تر انجام خواهد شد تا مصوبات سریع‌تر انجام بگیرد.

وی درباره پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اصلی‌ترین پاداش به فوتبالیست‌ها خروش و شادی ملی ملت ایران است که دل همه مردم کشور و دوستداران ملت و کشور را شاد کردند و ان‌شاءالله امشب این شادی مضاعف شود. فدراسیون و برخی مجموعه‌ها و خود دولت پاداش‌هایی در نظر گرفته و تقدیم کرده‌اند و برای بردها نیز پاداش‌هایی در نظر گرفته شده است. دولت تمام قد پشت تیم ملی بوده و هست.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14012

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب