اختصاصی؛

واکنش حسن روشن به باخت تیم ملی: باید با «کی روش» قطع همکاری کنند

واکنش حسن روشن به باخت تیم ملی: باید با «کی روش» قطع همکاری کنند
پیشکسوت فوتبال نسبت به عملکرد سرمربی تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد.

حسن روشن پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار نجوا خبر در خصوص شکست تیم ملی مقابل آمریکا در جام جهانی 2022 اظهار داشت: آمریکا بهتر از ایران بازی کرد و به نظرم حقش کسب 3 امتیاز بود. آنها برای دقایق بازی برنامه داشتند و توانستند به هدفشان که صعود از این مرحله گروهی بود برسند.

وی ادامه داد: در بازی با ولز هم به نظرم وقتی تیم حریف ۱۰ نفره شد، توانستیم بهتر بازی کنیم. گل روزبه چشمی به تیم ملی ولز یک اتفاق بود وگرنه برنامه‌ای برای این گل وجود نداشت.

روشن در خصوص اینکه آیا فدراسیون باید باز هم از کی روش حمایت کند یا خیر تصریح کرد: باید با کی روش قطع همکاری کنند و جایگزین مناسبی برای او بیاورند. مربیان خوب داخلی وجود دارند و باید بهترین برنامه را در جام ملت‌های آسیا داشته باشیم.

وی افزود: هدف کی روش رسیدن به جام‌جهانی بود که بتواند بین مربیانی قرار گیرد که بیشترین حضور در جام‌جهانی را داشتند و به این هدف نیز رسید.

پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد کی روش در مسابقات جام جهانی بیان داشت: ارنج تیم به جز بازی مقابل ولز مناسب نبود. سامان قدوس بازیکنی بود که باید بیشتر از او استفاده می‌شد. ابوالفضل جلالی وارد زمین شد و فقط ارسال کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14035

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب