برگزاری نشست مشترک رابطان صنعت دانشگاه اصفهان و مدیران شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری

برگزاری نشست مشترک رابطان صنعت دانشگاه اصفهان و مدیران شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری
مدیران و رابطان ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه اصفهان از شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری بازدید نموده و از روند تولید ورق گالوانیزه ویژه استفاده در صنایع خودروسازی آشنا شدند. در ادامه بازدید نشست مشترک هم اندیشی و بررسی راه‌کارهای گسترش همکاری های دانشگاه اصفهان و شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

به گزارش نجواخبر؛ مدیران و رابطان دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه اصفهان طی بازدید از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ونشست علمی مشترک به بررسی راه‌کارهای توسعه همکاری های مشترک پرداختند.

طی این بازدید مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت:

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری مصمم است بابرقرای و توسعه ارتباطات علمی و تحقیقاتی با دانشگاه‌ها و بویژه دانشگاه اصفهان بتواند در شرایط سخت تحریمی‌ طرح‌های توسعه‌ای و مباحث تحقیقاتی خود را هرچه سریع تر به پیش ببرد. حمید شجاعی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز علمی در جهت پیشبرد اهداف بلندمدت وایجاد سهولت در دستیابی به اهداف متعالی شرکت‌ها و بنگاه های اقتصادی تأکید نمود.

شجاعی تصریح کرد: در دنیای امروز، بین توسعه تکنولوژی و پیشرفت صنایع رابطه مستقیم وجود دارد، به طوری که می‌توان گفت تکنولوژی عامل اساسی برای ایجاد ثروت، دانایی و توانایی کشورها بوده و ابزاری قدرتمند در توسعه ملی به شمار می‌آید، بنابر این ارتباط صنعت و دانشگاه ضروری به شمار می‌آید .

در ادامه معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه اصفهان ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری افزود:

دانشگاه اصفهان سابقه درخشانی در حوزه همکاری های علمی با مراکز صنعتی و بویژه صنعت فولاد دارد و مساعدت و هم اندیشی با صنعت را رسالت و وظیفه خطیر خود می‌داند. هادی امیری تبلور فعالیت های علمی دانشگاه‌ها در صنعت را بسیار کلیدی و مهم دانست و اظهار کرد:

دانشگاه اصفهان درحوزه هم افزایی با صنعت آمادگی کامل دارد و جهت گیری در دانشگاه اصفهان به سوی ایجاد یک ارتباط مستحکم و جدی با صنعت است و امیدواریم بتوانیم با توسعه این همکاری‌ها نقش به سزایی در ایجاد ارزش افزوده و خلق ثروت ایفا نماییم. سپس مدیران واحدهای شرکت نیازهای علمی و تحقیقاتی شرکت در حوزه فناوری را ارائه نمودند و به بررسی روش های بومی سازی قطعات و تکنولوژی مورد استفاده در شرکت ورق خودرو پرداختند. شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی فولاد مبارکه است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/140817

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.