اختصاصی؛

کدام تیم قهرمان جام جهانی می‌شود؟

کدام تیم قهرمان جام جهانی می‌شود؟
اُپتا آنالیست شانس هر تیمی را که به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته برای صعود به فینال در 18 دسامبر بررسی کرده است.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، در حالی که مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی با سقوط آمریکا برابر هلند آغاز شد، اولین پیش بینی‌ها مبنی بر اینکه کدام یک از ۱۶ تیم باقی مانده برنده جام جهانی خواهد شد نیز از راه رسید.

سایت Opta Analyst پیش‌بینی‌های خود را انجام داده و برزیل و آرژانتین مدعیان صعود به فینال هستند. در طرف مقابل انگلیس و فرانسه محتمل‌ترین هستند. اسپانیا پنجمین درصد برتر را در اختیار دارد.

با نگاهی به تصویری که پس از مرحله گروهی نمایان شد و پیش‌بینی اتفاقاتی که ممکن است در دور حذفی رخ دهد، برخی از تیم‌های مورد علاقه برای صعود به فینال قبل از ۱۸ دسامبر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برزیل و آرژانتین که در نیمه نهایی فرضی بازی می‌کنند، یا فرانسه و انگلیس که می‌توانند در یک چهارم نهایی به مصاف هم بروند، چنین است. اسپانیا در دیدار مقابل مراکش گزینه محتمل پیروزی است.

طبق محاسبات Opta Analyst، احتمال صعود تیم لوئیز انریکه به مرحله یک چهارم نهایی بیشتر از مراکش، حریف روز سه شنبه آن‌هاست. شانس پیشرفت اسپانیایی‌ها ۷۳.۴۷ درصد است، در حالی که برای تیم اهل شمال آفریقا ۲۶.۵۳ درصد است.

همانطور که انتظار می‌رفت، آرژانتین، برزیل، انگلیس و فرانسه همگی در دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی خود تیم مورد علاقه برای کسب پیروزی هستند. هم آرژانتین و هم برزیل شانس خوبی برای صعود به نیمه نهایی دارند. بین انگلیس و فرانسه این احتمال نزدیک‌تر است. فرانسوی‌ها تنها ۱.۳۰ درصد بیشتر از انگلیسی‌ها به نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند.

برزیل به احتمال زیاد قهرمان می‌شود

در مورد فینال، برزیل بیشترین شانس (۳۷.۴۸ درصد) را برای صعود به آن دارد. آن‌ها همچنین تیم مورد علاقه برای کسب عنوان قهرمانی هستند (۲۳.۷۴ درصد).

رده دوم در اختیار آرژانتین است که باید کانارینا را در نیمه نهایی حذف کند تا به آنجا برسد. در طرف دیگر جدول، انگلیس با ۲۴.۵۸ درصد شانس صعود به فینال و ۱۲.۰۹ درصد برای کسب عنوان قهرمانی بیشترین احتمال را دارد، اگرچه آن‌ها باید فرانسه را در یک چهارم نهایی شکست دهند.

در مورد اسپانیا، آن‌ها ۴۲.۳۲ درصد شانس صعود به نیمه نهایی، ۲۱.۴۵ درصد برای بازی در فینال و ۹.۸۶ درصد برای قهرمانی دارند. در ۱۸ دسامبر خواهیم دید که آیا پیش‌بینی‌ها به نتیجه می‌رسند یا در انتظار شگفتی‌های بیشتری خواهیم بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14122

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب