پیشکسوت فوتبال به «نجواخبر» پاسخ داد:

با ابقای کی‌روش موافقید؟!

با ابقای کی‌روش موافقید؟!
اصغر شرفی پیشکسوت فوتبال می‌گوید تیم ملی باید با نسلی جدید به حیاتش ادامه بدهد.

اصغر شرفی پیشکسوت فوتبال ضمن انتقاد از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر، به خبرنگار نجواخبر می‌گوید تیم ملی باید با نسلی جدید به حیاتش ادامه بدهد.

عملکرد تیم ملی فوتبالیاران در جام جهانی قطر را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تمامی ملی‌پوشان در هر سه مسابقه جام جهانی زحمت خودشان را کشیدند و برای موفقیت و سربلندی ایران تلاش کردند، اما با 2 شکست و یک پیروزی نتوانستند به مرحله یک هشتم صعود کنند. در بازی نخست برابر انگلیس برخی از مسائل حاشیه‌ای به تیم ملی ضربه وارد کرد و بازیکنان تمامی ظرفیت و توانایی خودشان را به نمایش نگذاشتند. این جام جهانی هم برای تیم ملی فوتبال ایران به اتمام رسید و از حالا باید برای آینده فوتبال ایران برنامه‌ریزی صورت گیرد و این بخشی از ورزش حرفه‌ای دنیاست.

دیدار برابر آمریکا حساسیت بالایی داشت؛ به نظر شما چرا این مسابقه را واگذار کردیم؟

در بازی با آمریکا هم توان نفرات تیم ملی همین بود. بازیکنان همه خواست‌ها و تدابیر کادر فنی را در زمین اجرا کردند. آمریکا تیم خوبی در این دوره از مسابقات جام جهانی دارد که با برنامه مقابل ایران بازی کرد.

با ابقای کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران موافق هستید؟

اگر قرار باشد کی‌روش در تیم ملی فوتبال ابقا شود، باید تمامی مسائل و جوانب از سوی مسئولان بررسی شود‌. تیم ملی 8 سال در اختیار کی‌روش بود و هر چیزی که باید به فوتبال ایران و ملی‌پوشان بیاموزد، آموخت. در ماه‌های اخیر هم هدایت تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر به او سپرده شد و هر کاری که فکر می‌کرد درست است را انجام داد.

به نظر شما تیم ملی به جوان‌گرایی نیاز ندارد؟

اگر بشود برای آینده و تغییر نسل مربیان تیم ملی، یک مربی جوان را بر سر تیم ملی بگذارند خیلی بهتر خواهد بود. در جام جهانی 2022 قطر پیرترین تیم در جمع ۳۲ تیم حاضر در مسابقات را تیم ملی فوتبال ایران داشت، بهتر است برخی از بازیکنان که سن‌شان بالا رفته، خودشان خودجوش از تیم ملی خداحافظی کنند و جای آنها را جوانان جویای نام و با استعداد و آینده‌دار پر کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14128

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب