پیش‌بینی جدید رئیس سابق اتحادیه طلا از قیمت‌ها+جدول نرخ انواع سکه و طلا

پیش‌بینی جدید رئیس سابق اتحادیه طلا از قیمت‌ها+جدول نرخ انواع سکه و طلا
رییس اسبق اتحادیه طلا گفت: هم‌اکنون قیمت اونس چهانی در محدوده یک هزار و ۸۰۰ دلار است و به نظر می‌رسد اونس طلا فعلا این کانال را حفظ کند.

به گزارش نجواخبر، محمد کشتی‌آرای در پاسخ به این پرسش که در دوره‌ای قیمت سکه به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافت، اما پس از آن دوباره در برهه‌ای شاهد بودیم که قیمت سکه تا کانال ۱۰ میلیون تومان نزدیک شد. با توجه به این‌که سکه هم‌اکنون در مرز ۱۸ میلیون تومان قرار گرفته، آیا می‌توان امیدوار بود که دوباره شاهد ریزش قیمت سکه همچون گذشته باشیم؟ گفت: آن زمان که این اتفاق افتاد، قیمت اونس جهانی طلا تا کانال ۲ هزار دلار رفته بود، اما پس از آن ۴۰۰ دلار کاهش پیدا کرد و به کانال یک هزار و ۶۰۰ دلار آمد.

وی افزود: در حال حاضر این شرایط قابل پیش‌بینی نیست. هم‌اکنون قیمت اونس چهانی در محدوده یک هزار و ۸۰۰ دلار است و به نظر می‌رسد اونس طلا فعلا این کانال را حفظ کند.

رئیس اسبق اتحادیه طلا و سکه تصریح کرد: اتفاقی که افتاده، این است که سکه روز گذشته به رقم ۱۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان افزایش یافته است که این رقم، رکورد جدید قیمتی است. یعنی تاکنون یک چنین قیمتی را برای یک قطعه سکه نداشتیم.

نرخ انواع سکه و طلا در بازار آزاد
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز سه شنبه به قیمت ۱۷ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی۱۸۰۰ دلار و ۶۵ سنت و هر گرم طلا ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۵۹۷ هزار تومان معامله می‌شود

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۷ میلیون و ۶۵۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم(امامی) ۱۷ میلیون
نیم سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون
ربع سکه بهار آزادی ۷ میلیون
سکه یک گرمی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار
اونس جهانی طلا ۱۷۷۰ دلار و ۶۱ سنت
طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۵۸۱ هزار

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14172

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب