اتفاق تلخ برای فوتبال ایران؛ هجوم «درجه ۲»‌ها برای خریدِ بازیکنان تیم ملی!

اتفاق تلخ برای فوتبال ایران؛ هجوم «درجه ۲»‌ها  برای خریدِ بازیکنان تیم ملی!
طی چند روز گذشته حرف و حدیث‌هایی در مورد احتمال انتقال ۲وینگر تیم ملی به لیگ درجه ۲یونان منتشر شده است.

به گزارش نجواخبر، زمانی برگزاری مسابقات جام‌جهانی برای فوتبال ملی ایران به منزله باز شدن بازارهای جهانی به روی بازیکنان مستعد ایرانی بود. به‌طور مشخص می‌توان به سیل مهاجرت بازیکنان کشورمان به بوندس‌لیگای آلمان پس از جام‌جهانی ۱۹۹۸اشاره کرد. حتی حضور مهدی طارمی در لیگ پرتغال هم بعد از جام‌جهانی ۲۰۱۸رقم خورد. با این حال به‌نظر می‌رسد جام شکست‌خورده بیست‌ودوم در این زمینه هم برای فوتبال ایران نتیجه درخشانی نداشته باشد.

اگرچه هنوز برای قضاوت زود است اما از شایعات و اخبار غیررسمی اینطور برمی‌آید که نباید منتظر اتفاق چندان بزرگی در این زمینه باشیم.
به‌طور مشخص طی چند روز گذشته حرف و حدیث‌هایی در مورد احتمال انتقال ۲وینگر تیم ملی به لیگ درجه ۲یونان منتشر شده است. می‌گویند پاناتینایکوس به‌صورت قرضی و ۶ماهه خواهان جذب علیرضا جهانبخش است؛ بازیکنی که اغلب اوقات در فاینورد نیمکت‌نشین بوده.

به علاوه رسانه‌های یونانی از چراغ سبز مهدی ترابی به چند باشگاه در این کشور خبر داده‌اند. البته ترابی با پرسپولیس قرارداد دارد و گزارش‌ها هم روشن نکرده که مقصود از انتقال احتمالی او برای بین ۲نیم‌فصل است یا پایان فصل. در هر صورت پررنگ شدن اسم یونان در رسانه‌های داخلی، شاید در تناسب کامل با کیفیت حضور تیم ملی در جام‌جهانی باشد

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14273

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.