روایت یک رسانه اصولگرا از واکنش ۵ مداح به مطالبه «اعدام نکنید»

روایت یک رسانه اصولگرا از واکنش ۵ مداح به مطالبه «اعدام نکنید»
مشرق نوشت: این روزها قوه قضاییه بعد از برگزاری ساعت‌ها جلسات دادگاه و بازرسی از عاملان شهادت شهدای امنیت و ایجاد ناامنی در ایام اغتشاشات و فتنه اخیر، حکم محاربه برای محسن شکاری و مجیدرضا رهنورد صادر کردند و آنان را به دار مجازات آویختند.

به گزارش نجوا خبر، با اجرای حکم اعدام محسن شکاری و مجیدرضا رهنورد از جنایتکاران فتنه اخیر، ضدانقلاب و عوامل داخلی آن‌ها در فضای مجازی اعتراض کردند و پویش «اعدام نکنید» راه انداختند، پنج تن از مداحان کشور به این اظهارات واکنش نشان دادند.

واکنش ۵ مداح به جمله «اعدام نکنید» این روزها

چرا غربگرایان با هشتگ اعدام نکنید به میدان آمده‌اند؟

مرتضی طاهری مداح اهل بیت (ع) و رئیس هیئت مدیره خانه مداحان در این خصوص نوشت: «ظاهراً غربگرایان به شدت امید داشتند کار یک سره شود و حالا در شوک هستند! چرا غربگرایان با هشتگ اعدام نکنید به میدان آمده‌اند؟ یک سؤال از خانم آذر منصوری مشاور امورِ زنانِ آقای خاتمی: آن روز که توحشگران لباس زیر یک زن را سرِ چوب گرفتند چرا ساکت بودید؟»

واکنش ۵ مداح به جمله «اعدام نکنید» این روزها

‏بالاخره⁧ اعدام⁩ خوب است یا بد؟

مهدی سلحشور، مداح اهل بیت (ع) نیز در این خصوص نوشت: «با یه جماعت شتر گاوپلنگی روبه‌رو هستیم که خودشونم نمی‌دونن چشونه! ‏یه بار هشتگ میزنن ⁧ #نه_به_اعدام_حتی_قاتل_بابام⁩، یه بار هم میگن بعد از پیروزی انقلاب خیالی همه پاسداران و بسیجی‌ها و آخوندها را اعدام می‌کنیم ! ‏بالاخره⁧ #اعدام⁩ خوبه یا بده؟ ‏نمیرین از این همه تناقض!»

واکنش ۵ مداح به جمله «اعدام نکنید» این روزها

طرف حق باش

امیر عباسی مداح اهل بیت (ع) نیز در این خصوص چند توییت منتشر کرد. در یکی از آن‌ها نوشت: «امروز اگر متوجه نشدی که
‏باید طرف محسن شکاری‌ها و مجید رهنوردها باشی ‏یا ‏طرف آرمان علی‌وردی‌ها و سید روح‌الله عجمیان‌ها، ‏یقین کن اگر در صحرای کربلا هم بودی، ‏شک داشتی حسین علیه السلام رو دریابی، ‏یا به لشکر یزید حرامزاده بروی. ‏الآن دیگر حق و باطل کاملاً واضح و معلوم است. ‏طرف حق باش»

واکنش ۵ مداح به جمله «اعدام نکنید» این روزها

دجال‌های دیجیتال

او در توییت دیگری با هشتگ‏⁧ #دجال_های_دیجیتال نوشت: «قاتل را مظلوم و مقتول را ظالم جلوه می‌دهند. ‏این کار فقط از دجال آخرالزمان بر می‌آید. ‏البته دجال‌های دیجیتال هستند، ‏رسانه‌هایی با پشتوانه مالی سعودی‌های یهودی»

واکنش ۵ مداح به جمله «اعدام نکنید» این روزها

مواظب باش از چشم خدا و اهل بیت و شهدا نیفتی

عباسی در پیام دیگری هم نوشت: «⁩در این طوفان سهمگین تهمت و دروغ علیهِ اسلام و جمهوری اسلامی؛ هر کسی، حتی اگر یک مخاطب هم دارد؛ وظیفه‌ دارد وارد میدان جهاد تبیین شود و از حقانیت اسلام و این نظامِ شهید داده دفاع کند. طرفدارات کم شد که شد، مواظب باش از چشم خدا و اهل بیت و شهدا نیفتی رفیق»

واکنش ۵ مداح به جمله «اعدام نکنید» این روزها

اگر اعدام نشود، بعد از مدتی بازداشت، دوباره آزاد می‌شود

ابوذر بیوکافی مداح اهل بیت (ع) نیز در این باره نوشت: «⁩قمه می‌کشد، خفت می‌کند، پول و موبایل و طلای ملت را غارت می‌کند. ‏قمه می‌کشد، تجاوز و تعرض و تهدید می‌کند. ‏اگر اعدام نشود، مدتی بازداشت و بعد هم آزاد می‌شود. آیا شاهد رفتارهای خطرناک بعدی نخواهیم بود؟ آیا شاهد هرج‌ومرج در جامعه نخواهیم بود؟»

واکنش ۵ مداح به جمله «اعدام نکنید» این روزها

خداراشکر سلبریتی‌ها در کوفه نبودند

مجتبی رمضانی مداح اهل بیت (ع) نیز در این باره آورد: «گفتم : خداراشکر سلبریتی‌ها در کوفه نبودند والا برای مختار ثقفی هشتگ‏⁧ #شمر_را_نکشید⁩ راه می‌انداختند... ‏گفت : کجای کاری؟ ‏همین الآن هم نظرشان راجع به یزید و شمر ‏مثبت است.»

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14325

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.