دستگیری دو برادر قاتل در میانه که سر آب مرد 45 ساله را کشته بودند

دستگیری دو برادر قاتل در میانه که سر آب مرد 45 ساله را کشته بودند
فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری قاتلان مرد 45 ساله با تیزهوشی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش نجواخبر،سرهنگ "محمدتقی سلطانی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری 3 نفر در مورخه 24 آبان ماه سال جاری در یکی از روستاهای بخش کندوان به علت اختلاف ملکی و حقابه، مأموران پاسگاه انتظامی "کندوان" بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

سرهنگ سلطانی افزود: در بررسی به عمل آمده توسط مأموران، مشخص شد؛ 2 برادر خانواده با یکی از اهالی روستا به علت اختلاف ملکی و حقابه درگیر و براثر اصابت جسم سخت به پیشانی فرد مقابل، وی دچار مجروحیت شده و فرد مضروب به بیمارستان شهر تبریز منتقل که به کما می‌رود.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به اینکه هر 2 ضارب به وثیقه آزاد شده بودند، لذا فرد مضروب در مورخه 20آذر ماه در کما فوت کرده و قاتلان که نقشه فرار خود را می‌کشیدند، با توجه به تیزهوشی و تجربیات مأموران پلیس آگاهی شهرستان، هر 2 نفر در داخل شهر شناسایی و در اقدام غافلگیرانه دستگیر و پس از اقدام و تشکیل پرونده قتل، به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان با بیان اینکه پلیس با قاطعیت تمام با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت، اخلال در نظم عمومی و غیره مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14329

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب