«مسابقه پنج ستاره» برای شب یلدا روی آنتن می‌رود

«مسابقه پنج ستاره» برای شب یلدا روی آنتن می‌رود
ویژه برنامه یلدایی مسابقه تلویزیونی پنج ستاره به تهیه کنندگی فرهاد مختاری و اجرای حسین رفیعی روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش نجوا خبر، شبکه پنج ویژه برنامه «مسابقه پنج ستاره» را تدارک دیده است که همزمان با شب یلدا با اجرای حسین رفیعی در فضایی شاد و مفرح روی آنتن می‌رود. «مسابقه پنج ستاره» میزبان مهمانانی از اقشار مختلف از جمله هنرمندان، ورزشکاران و ... خواهد بود.

پخش سری جدید «مسابقه پنج ستاره» به تازگی از شبکه پنج آغاز شده است؛ در این مسابقه رقابت بین دو خانواده ۳ تا ۷ نفره با حضور شمار زیادی از تماشاچیان شکل می‌گیرد. شرکت کنندگان باید جواب سؤالی مرتبط با شخصیت‌های نمایشی را پیدا کرده و روی یک ماز لغزان (بازی مسیربایی مارپیچ) گزینه درست را اعلام کنند. در هر مسابقه بازی‌های خانوادگی تکلیف میزان زمان و تعداد نفرات گروه‌ها را معین می‌کند. در پایان جوایز به صورت نقدی به برندگان اهدا می‌شود.

در این مسابقه شخصیتی به نام مسعول که نقش آن را مصطفی احمدی ایفای می‌کند، استندآپ کمدی اجرا می‌کند و مخاطبان در طول مسابقه شاهد گپ و گفت او با مجری برنامه و شرکت کنندگان هستند.

فصل جدید مسابقه پنج ستاره در ۵۲ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای با محوریت آشنایی با تربیت فرزندان تهیه و تولید می‌شود.نحوه شرکت در این فصل از مسابقه پنج ستاره از طریق فراخوان و تأمین کنندگان حرفه‌ای انجام می‌شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14354

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.