سازمان امور استخدامی همچنان مخالف است/ از مواضع‌مان عقب نشینی نمی‌کنیم

سازمان امور استخدامی همچنان مخالف است/ از مواضع‌مان عقب نشینی نمی‌کنیم
رامین اناری گفت: دولت و مجلس بداند ما کارگران از موضع مان عقب نمی کشیم.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، بیش از سه هفته از ششم آذر گذشته، روزی که قرار بود طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به صحن علنی مجلس بیاید و مصوب شود. بعد از نشست هفته قبل نمایندگان مجلس با برخی مدیران دولتی که از قضا ریاست مجلس نیز در آن حضور داشته، نگرانی‌ها بابت تعلل بیشتر بالا گرفته است.

رامین اناری (نماینده کارگران شرکتی و قراردادی سراسر کشور) در این رابطه می‌گوید: خطاب به دولت و مجلس می‌گوییم، ما بعد از بیش از دو سال تلاش حتی یک میلی متر از مواضع مان عقب نمی‌کشیم؛ نمایندگان مجلس بارها اطمینان دادند در مقابل کارشکنی های سازمان امور استخدامی ایستادگی می‌کنند و حالا زمان عمل به این وعده هاست.

او افزود: اگر قرار باشد نمایندگان در مقابل مخالفت‌ها باز کوتاه بیایند و کار را معطل بگذارند، امید ما از مجلس شورا سلب می‌شود؛ هزاران خانواده در سراسر کشور در انتظار اقدام قاطع نمایندگان مجلس هستند؛ رئیس‌جمهور نیز باید به کارگران پاسخ بدهد که آیا با حذف دست های واسطه موافق است یا ایشان نیز در سنگر سازمان امور استخدامی ایستاده و نمی‌خواهد دست های واسطه از سفره کارگر و کارمند بریده شوند.

به گفته اناری، در این مقطع هیچ استدلالی پذیرفته نیست؛ لطفاً دیگر نشست و جلسه نگذارند و طرح را به صحن بیاورند؛ بارها گفته‌اند قاطبه نمایندگان با طرح موافقند؛ پس چه کسی مخالف است؛ اگر واقعاً قصد تصویب طرح را ندارند، با شفافیت روشنگری کنند تا ما بدانیم تکلیف واقعاً چیست.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14434

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب