برگزاری نمایشگاه شب‌های یلدایی در منطقه نوزده

شهردار منطقه۹ از برگزاری نمایشگاه شب‌های یلدایی در گذر گردشگری اجتماعی(خیابان غذا) با حضور ۱۶۱بانوی فعال کارآفرین و سرپرست خانوار در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش نجواخبر، سیدمحمدرحیم مرتضوی(شهردار منطقه۹ ) در این باره گفت: در راستای حمایت از بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار، مجموعه شهری در منطقه۹ در ایام منتهی به شب یلد نسبت به برگزاری نمایشگاه فروش محصولات متنوع در گذر گردشگری اجتماعی اقدام کرده است.

وی افزود: در همین راستا تعداد ۱۶۱ بانوی فعال کارآفرین در رشته‌های مختلف صنایع دستی، تولیدات هنری و سوغات، محصولات خود را به منظور فروش عرضه کرده‌اند.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: در مجموع ۲۰غرفه از غرفه‌های گذر گردشگری اجتماعی غرب پایتخت به زنان سرپرست خانوار اختصاص یافته تا نسبت به عرضه محصولات متنوع خود اقدام کنند.


مرتضوی یادآور شد: نمایشگاه شب‌های یلدایی از ۲۲ آذر لغایت ۲دی ماه از ساعت ۱۲ تا۲۴ در انتهای بلوار استادمعین واقع در خیابان بدرالزمان قریب( خیابان اجتماعی) پذیرای شهروندان می‌باشد.


بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، در کنار عرضه محصولات متنوع صنایع دستی و سوغات در گذر گردشگری اجتماعی(خیابان غذا)، وجود اتاقک‌هایی جهت عکاسی سنتی و چایخانه در فضایی باز در کنار اغذیه فروشی‌ها، مجموعه شهری منطقه۹ حال و هوایی با طعم نشاط یلدایی در این قسمت از شهر تهران ایجاد کرده و پذیرای جمع صمیمانه شهروندان در غرب پایتخت می‌باشد.

 

برگزاری نمایشگاه شب‌های یلدایی در منطقه نوزده

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14449

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب