سکه طلا؛ بیش از ۱۸ و نیم میلیون تومان/چرا دلار کاهشی شد؟

سکه طلا؛ بیش از ۱۸ و نیم میلیون تومان/چرا دلار کاهشی شد؟
هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه، ۱۸ میلیون و ۵۵۱ هزار تومان فروخته شد.

به گزارش نجواخبر، امروز چهارشنبه و در آخرین روز آذرماه، هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۷۴۱ هزار تومان و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید، ۱۸ میلیون و ۵۵۱ هزار تومان دادوستد شد.

در سبز میدان تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار تهران ۱۸ میلیون و ۵ هزار تومان، نیم سکه ۱۱ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان، ربع سکه ۸ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان و سکه گرمی ۴ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان قیمت خورد.

هر مثقال طلا در بازار ۷ میلیون و ۵۴۱ هزار تومان بود و اونس هم در بازار‌های جهانی به هزار و ۸۱۵ دلار رسید.

همچنین دلار در بازار امروز ۳۷ هزار و ۹۷۱ تومان قیمت خورد.

پس از دیدار حسین امیرعبداللهیان، و جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا، در امان پایتخت اردن و صحبت این دو مقام مسئول در زمینه از سرگیری مذاکرات برجام، نرخ ارز در معاملات رسمی و غیررسمی بازار تهران دچار نوسانات کاهشی شد.

شنیده‌ها از هسته مرکزی بازار ارز در روز سه‌شنبه حاکی از آن است که قیمت اسکناس آمریکایی در معاملات غیررسمی بازار روز گذشته نیز با نوسانات کاهشی همراه بوده و با خروج از کانال ۳۹ هزار تومانی در سطوح قیمتی کانال پایین‌تر معامله شده است.

اما بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از روند نرخ سکه در معاملات بازار روز گذشته، افزایش قیمت جهانی اونس طلا مانع از کاهش نرخ سکه شده و روز گذشته قیمت این کالای سرمایه‌ای در نیمه دوم کانال ۱۸ میلیون تومانی به نوسان پرداخت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14507

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب