مظلومی در گفتگو با نجواخبر؛

مشکلات مالی استقلال حل می‌شود/ کی‌روش را رها کنید

مشکلات مالی استقلال حل می‌شود/ کی‌روش را رها کنید
پرویز مظلومی درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال و اینکه آیا باشگاه وام گرفته است، اظهار داشت: مشکلات حل شده و تمام مشکلات حل می‌شود. بدون وام مگر می‌توان زندگی کرد؟!

به گزارش نجوا خبر، بعد از وقفه دو ماهه لیگ برتر، استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. آبی پوشان اگر چه تا دقیقه 89 با نتیجه 2 بر یک پیش بودند اما در نهایت با تساوی از میدان خارج شدند و صدر جدول از دست رفت.

در همین رابطه پرویز مظلومی پیرامون دربی 99 و تساوی 2 بر 2 سرخابی‌ها اظهار داشت: چهار گل به ثمر رسید و هر دو تیم خوب بازی کردند. نتیجه عادلانه بود، ولی اگر تیم ما می‌توانست دو دقیقه بازی را نگه دارد، الان برنده مسابقه بود. به هر حال ساپینتو می‌داند که اشتباه کرده است یا نه.

وی درباره عدم حضور تماشاگران در دربی 99 تهران و فضای ورزشگاه آزادی، تصریح کرد: نبود تماشاگران خیلی بد است. شما مشاهده کردید که ورزشگاه سوت و کور بود. در واقع دربی که می‌توانست تماشاگر جذب کند و از نظر تماشاگر و مالی به نفع هر دو تیم باشد، متأسفانه در اوضاع فعلی و هوای آلوده تهران مجبور شدند به تماشاگران اجازه حضور در ورزشگاه ندهند. دربی بدون تماشاگر لذت ندارد.

مظلومی درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال و اینکه آیا باشگاه وام گرفته است، اظهار داشت: مشکلات حل شده و تمام مشکلات حل می‌شود. بدون وام مگر می‌توان زندگی کرد؟!

عضو هیئت مدیره استقلال درباره دریافت دو گل از روی ضربه ایستگاهی تصریح کرد: استقلال به واقع آماتور عمل کرد، وگرنه می‌توانست دو سه دقیقه پایانی را نگه دارد و برنده شود. غافلگیر شدیم و بچه‌ها روی دو ضربه ایستگاهی خوب یارگیری نکردند.

وی با بعد از ارزیابی عملکرد داوری، درباره مشکلات مالی گفت: مشکلات را حل کردیم و پول بازیکنان و مربیان را داده‌ایم. پول استراماچونی هم حاضر است و ان‌شاءالله با او توافق می‌کنیم تا قسط‌بندی کنیم و پولش را بدهیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14510

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب