مدیرکل دفتر لوازم خانگی عنوان کرد؛

بهبود کیفیت هدف ماست/ لوازم خانگی نیازمند حمایت مصرف کننده

بهبود کیفیت هدف ماست/  لوازم خانگی نیازمند حمایت مصرف کننده
امروز بیش از پیش نیازمند تحول صنعت در تکمیل زنجیره ارزش در قطعه سازی ، طراحی های صنعتی و خدمات پس از فروش و صادرات هستیم.

به گزارش نجواخبر، شکراللهی همزمان با افتتاح نمایشگاه لوازم خانگی عنوان کرد که خبر اخیر جهیزیه پنجاه میلیونی معطوف به سه قلم کالای یخچال، لباسشویی و تلویزیون آن هم با تاکید بر سطح محصولات اقتصادی بوده است نه یک جهیزیه کامل . زیرا که یکی از موفقیت های صنعت لوازم خانگی در کشور این بوده که امروز واحدهایی در کشور داریم که توانسته‌اند محصولات به اصطلاح اکونومی برای مصرف کننده داشته باشند. امروز قیمت کالاها پیش روی مردم بوده و البته کاهش قدرت خرید محسوس است.
او گفت: تعامل دو طرفه مصرف کننده و تولید کننده باعث کارآمدی و بهره وری بالاتر صنعت خواهد بود و مصرف کننده، تولید کننده و فروشنده همه هم سرنوشتیم و یک خانواده ایم.
وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند خلق فرصت چرخه یادگیری در کشور هستیم و برنامه‌ریزی کلان کشور باید از استراتژی جایگزینی واردات به سمت استراتژی توسعه صادرات حرکت نماید و این مهم نیازمند گفت‌وگوی بیشتر حول تحول و پیشرفت صنعت و اتخاذ رویکرد همکاری های مشترک و ارتقای دانش فنی در سرلوحه برنامه ریزی‌ها می‌باشد. ما به دنبال بازار تصادفی و صادرات به صورت تصادفی نیستیم بلکه باید به دنبال بازارسازی و نفوذ در بازارها و ثبات حضور خود در بازارهای منطقه باشیم و مزیت‌های نسبی خود را تقویت کنیم و به خصوص مزیت های ایران در ارتباط با بازار های منطقه تقویت شود.
شکرالهی تاکید کرد: مردم و مصرف کنندگان چه در بازار منطقه و چه در بازار داخلی محصولات باکیفیت را می‌شناسند و محصولات با کیفیت و برند های معتبر را حمایت می‌کنند بر این اساس در نظر داریم که با مشارکت خانوارهای ایرانی و توسعه خدمات پس از فروش در کشورهای هدف نسبت به بهبود بهره وری صنایع لوازم خانگی و تشویق برندهای معتبر و تنوع محصولات و شرکتهایی که کالای با کیفیت و با قیمت مناسب ارائه می‌دهند، اقدام کرده و با رتبه بندی فعالین صنعت و نام‌ها و نشان های مطرح در صنعت لوازم خانگی بهبود کیفیت و رضایت مردم را افزایش دهیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14518

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب