ماراتون انتخاب: ۲ گزینه داخلی از هدایت تیم ملی کنار گذاشته شدند!

ماراتون انتخاب: ۲ گزینه داخلی از هدایت تیم ملی کنار گذاشته شدند!
در نشست هیئت رئیسه و در صورتی که قرار به انتخاب مربی داخلی باشد، اعضا در خصوص مربیانی چون فرهاد مجیدی، امیر قلعه نویی و ... صحبت خواهند کرد.

با اعلام یک مبنع موثق در فدراسیون فوتبال دو گزینه داخلی از هدایت تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ کنار گذاشته شدند. با این اتفاق اعضای هیئت ریسه فدراسیون فوتبال در ماه جاری و در نشستی که پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی خواهند داشت در مورد این دو گزینه بحث نخواهند کرد.

یکی از این گزینه‌ها جواد نکونام است که در کنفرانس خبری بعد از بازی با ذوب آهن که با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید، خطاب به خبرنگاران و پیرامون تیم ملی گفت: «هیچ صحبتی نبوده و با افتخار تحت قرارداد باشگاه فولاد هستم و باشگاه فولاد اجازه نداد که در جام جهانی در کنار تیم ملی باشم.»

واقعیت این است که سرمربی تیم ملی باید در دی ماه انتخاب و برای فروردین ماه از آنجایی که فیفا دی است، برنامه ریزی کند. جواد نکونام اعلام کرده تا پایان فصل جاری دوست دارد در اختیار باشگاه فولاد باشد و این بدین معنی است که اشتیاقی برای حضور در رأس کادر فنی تیم ملی ندارد.

دیگر مربی که اعلام کرد، تمایلی به حضور در رأس کادر فنی تیم ملی ندارد، علی دایی است. علی دایی پیش از این و در زمان مدیریت میرشاد ماجدی زمانی که فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته بود، اسکوچیچ را کنار بگذارد، با پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی مواجه شده بود اما به این درخواست نه گفت.

با این حساب در نشست هیئت رئیسه و در صورتی که قرار به انتخاب مربی داخلی باشد، اعضا در خصوص مربیانی چون فرهاد مجیدی، امیر قلعه نویی و ... صحبت خواهند کرد. هر چند گمانه زنی‌ها بر این است بار دیگر کارلوس کی روش برای هدایت تیم ملی برگزیده شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14568

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب