سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران: لیدرهای اغتشاشات میدان انقلاب دستگیر شدند

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران: لیدرهای اغتشاشات میدان انقلاب دستگیر شدند
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: چهار نفر از عوامل و لیدرهای اصلی ناامنی و دعوت به اغتشاش در میدان انقلاب شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نجواخبر، سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی مأموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات فاتب، روز گذشته چهار نفر از لیدرها و عوامل اصلی اغتشاشات در میدان انقلاب تهران دستگیر شدند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «امروز دشمنان و ضدانقلاب با توطئه‌ چینی و آتش‌ افروزی و همچنین هدف قرار دادن امنیت عمومی مردم به دنبال ایجاد ناامنی و آشوب در کشور هستند که در همین راستا فراخوانهایی با مضامین اعتراضی و به منظور ایجاد اغتشاش در حال شکل گیری است.

در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سو استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در فراخوان ۲۸ آذر ماه اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و سر دادن شعارهای هنجار شکنانه کرده بودند، در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بوده و این سازمان با همکاری مردم و سایر همکاران خود در مجموعه انتظامی و سایر دستگاه‌ها در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت در ابعاد مختلف با تمام توان و ظرفیت در میدان حضور دارد و در برخورد با آنها هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت.

در پایان از ملت عزیز درخواست می‌شود اطلاعات، اخبار و اقدامات غیرقانونی را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند و سازمان اطلاعات فراجا با شماره پیامکی ۱۱۰۳۲۲، آدرس وب سایت: aminemardom.police.ir و در پیام رسان ایتا به نشانی admin_safa@ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی است.»

دستگیری ۶۳۸ خرده فروش موادمخدر و جمع آوری هزار و ۳۳۶ معتاد متجاهر در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۶۳۸ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری هزار و ۳۳۶ معتاد مجاهر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در یک هفته گذشته خبر داد.

سرهنگ ضرغام آذین با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقا احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجار شکنان، مأموران پایگاه های مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ضمن شناسایی تعدادی از منازل و پاتوق های خرده فروشان با هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به بازرسی از این مناطق اقدام کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: مأموران با برنامه ریزی عملیاتی موفق شدند در بازرسی‌ از این مکان‌ ها، بیش از یک کیلو و ۹۶۵ گرم انواع موادمخدر را کشف و ۶۳۸ خرده فروش مواد افیونی را هم دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: طرح‌های پلیس در مبارزه با معضل موادمخدر، همچنان با قاطعیت تمام ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰، پلیس را در این مسیر حمایت و پشتیبانی کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14591

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب