پیش بینی قیمت سکه امروز دوشنبه 5 دی/حباب 3میلیون تومانی سکه اصلاح می‌شود؟

پیش بینی قیمت سکه امروز دوشنبه 5 دی/حباب 3میلیون تومانی سکه اصلاح می‌شود؟
در حالی که سکه امامی در قیمت‌های تاریخی خود جا خوش کرده و همچنان پایین نیامده، فاصله ارزش ذاتی آن بیشتر شده و به بیش از سه میلیون تومان رسیده است

به گزارش نجواخبر، روز گذشته سکه امامی عقب‌نشینی نکرد و توانست به سرعت صعودی خود بیفزاید. برخی تحلیلگران عنوان می‌کنند که سکه‌بازان طی روز یکشنبه (4 دی) تمایل خاصی به فروش نداشتند و همین موضوع موجب شد که بازار با کمبود عرضه مواجه شود و قیمت فلز گرانبهای داخلی به حرکت در مسیر صعودی ادامه دهد.

قیمت سکه در شرایطی به بالاترین سطح تاریخی رسید که ارزش ذاتی آن حدود 17 میلیون و 400 هزار تومان است و بیش از سه میلیون تومان از قیمت بازار عقب‌تر است. این سطح از حباب نشان می‌دهد که قیمت در شرایط هیجانی رشد کرده است، ولی بازیگرانِ افزایشیِ بازار فلز گرانبهای داخلی امیدوارند که دلار طی هفته‌های بعد روند صعودی بگیرد و بخشی از حباب سکه جبران شود.

برخی تحلیلگران فنی عنوان می‌کنند در صورتی که امروز سکه امامی بالای سطح دیروز باقی بماند، احتمال ادامه رشد قیمت این فلز گرانبها به سوی سطوح بالاتر وجود خواهد داشت. با این حال، به دلیل بالا بودن حباب سکه، شمار دیگری از فعالان انتظار دارند که در روز جاری قیمت این فلز گرانبها اصلاح شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14605

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب