گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی؛ فردا در تهران و سراسر کشور

گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی؛ فردا در تهران و سراسر کشور
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از آحاد مردم درسراسر کشور برای حضور پرشور و معنوی در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی دعوت کرد.

به گزارش نجواخبر، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت یوم الله 9 دی آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والاگهر ایران عزیز اسلامی، از آحاد مردم فاطمی و بصیر درسراسر کشور دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی شرکت نمایند.

یوم الله 9دی ماه از معجزات انقلاب اسلامی ایران است که با حضور بی‌نظیر مردم و رقم زدن صحنه‌ای عظیم از وحدت و یکپارچگی ملت در برابر توطئه‌های دشمنان به وقوع پیوست. حضوری آگاهانه در فضایی غبارآلود که با بمباران تبلیغاتی دشمن، تشخیص حق از باطل مشکل بود، اما ملت بصیر و حماسه‌ساز تحت زعامت رهبری مقتدر و آگاه، لحظه‌شناسی تاریخی خود راه را بر نفوذ افکار شیطانی استکبار جهانی بسته و جایگاه واقعی حق در مقابل باطل را به خوبی نمایان ساختند. دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی که بارها در جبهه‌های مختلف طعم تلخ شکست در برابر ملت ایران اسلامی را چشیده بودند؛ این بار با طرحی تازه و از پیش تعیین شده وارد کارزار نبرد با امنیت و استقلال این سرزمین شدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران عزیز اسلامی به‌ ویژه شهدای مئافع حرم و امنیت و یاد سرباز ولایت و سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این تربیت یافته مکتب عاشورایی امام حسین (ع) و امامین انقلاب اسلامی، از آحاد مردم فاطمی و بصیر درسراسر کشور دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی در بیش از 1000 شهر کشور و از جمله در پایگاه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه شرکت کرده؛ دگر بار با مقتدای عظیم الشأن جهان اسلام، حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی تجدید عهد نمایند.

این مراسم در سراسر کشور و مراسم محوری در تهران، روز پنج شنبه 1401/10/8 ساعت 14:30 در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14652

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.