در حکمی از سوی سوی رئیس جمهور؛

دبیر هیئت عالی گزینش کشور منصوب شد

دبیر هیئت عالی گزینش کشور منصوب شد
رئیس جمهور در حکمی احمد مومنی‌راد را به عنوان دبیر هیات عالی گزینش کشور منصوب کرد.

به گزارش نجواخبر، سید ابراهیم رئیسی در حکم انتصاب دبیر هیئت عالی گزینش آورده است: در اجرای ماده(۵) آیین‌نامه اجرایی قانون گزینش کشور مصوب ۲۵ مرداد ۱۳۷۷ مجلس شورای اسلامی، بنا به پیشنهاد اعضای محترم هیئت عالی گزینش و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، ضمن واگذاری وظایف مقرر در تبصره (۲) ماده (۵) قانون گزینش، به موجب این حکم به عنوان «دبیر هیئت عالی گزینش کشور» منصوب می‌شوید.

رئیس‌جمهور در این حکم تصریح کرد: انتظار می‌رود در چارچوب اوامر و تدابیر حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در امر خطیر گزینش نیروی انسانی متعهد و کارآمد با اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی»، با نظارت مدبرانه و دقیق بر حسن اجرای امور گزینش کشور در پیشبرد تحقق اهداف دولت در این حوزه مجدانه کوشا باشید.

دانشیار دانشکده حقوق دانشگاه تهران است که در کارنامه خود عضویت در شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی، کارگروه تجدیدنظر صلاحیت عمومی هیئت مرکزی جذب وزارت علوم و کمیته علوم انسانی دریای شورای برنامه ریزی آموزش عالی را در کارنامه دارد. وی همچنین در کمیته یو پی ار جمهوری اسلامی عضویت داشته است.

عضویت در کمیسیون علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضویت در کارگروه فرعی رشته حقوق بشر، عضویت در کارگروه فرعی رشته حقوق بین‌الملل دانشکده حقوق و علوم سیاسی را از دیگر سوابق اجرایی و مدیریتی مومنی راد به شمار می‌رود.

پیش از این «علی حاجی‌خانی» از ۱۵ دی ماه سال گذشته دبیر هیئت عالی گزینش کشور بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14737

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.