مقررات ترافیکی تهران برای مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی

مقررات ترافیکی تهران برای مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد.

به گزارش نجواخبر، سردار محمدحسین حمیدی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که ظهر سه‌شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، گفت: در همین راستا نیز پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، تمهیدات ویژه ترافیکی را با هدف تأمین نظم و ایمنی ترافیک، اتخاذ کرده است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس راهور از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه در محل برگزاری مراسم در محدوده مصلی امام خمینی (ره) مستقر خواهند شد، گفت: پلیس راهور مأموریت دارد نسبت به ایجاد تسهیلات هرچه بهتر برای مراجعه کنندگان اقدام کند. تأمین محل پارک برای انواع وسایل نقلیه مورد استفاده مراجعه کنندگان از قبیل اتوبوس‌های شرکت واحد، وسایل نقلیه شخصی، موتورسیکلت‌ها و ... و برقراری ایمنی تردد برای مراجعه کنندگان از دیگر اقدامات است.

حمیدی در خصوص محدودیت‌های تردد و توقف نیز گفت: هیچگونه محدودیت تردد در برگزاری این طرح وجود ندارد و محدودیت‌های توقف اطراف مصلی شامل بزرگراه شهید سلیمانی حد فاصل مدرس تا قنبرزاده و بزرگراه مدرس از بهشتی تا پل شهید سلیمانی و همچنین طول خیابان شهید بهشتی حد فاصل قنبرزاده تا بزرگراه شهید مدرس و در ادامه طول خیابان قنبرزاده از بهشتی تا بزرگراه شهید سلیمانی در هر دو طرف است.

رئیس پلیس راهور درباره محل‌های اصلی پیش بینی شده برای توقف اتوبوس‌ها نیز گفت: محل‌های اصلی پیش بینی شده برای توقف اتوبوس‌ها شامل پارکینگ‌های شماره ۴-۷-۸ مصلی و پارکینگ چهل سرا (لجستیک سابق) در ضلع غربی خیابان شهید بهشتی است و علاوه بر آن همچنین محل‌های پیش بینی شده دیگری هم برای توقف اتوبوس وجود دارد.

وی ادامه داد: در ضلع جنوب خ بهشتی حدفاصل خیابان قدوسی تا خیابان صابونچی. ضلع شمالی خیابان شهید قدوسی (مسیر شرق به غرب) تا خیابان شریعتی، طول خیابان شهید مفتح حد فاصل خیابان شهید بهشتی تاخیابان شهید مطهری (بصورت یک لاین) و ضلع شمال خیابان شهید بهشتی (مسیر شرق به غرب) در حدفاصل خیابان شریعتی و صابونچی. ضلع غربی خیابان شریعتی حدفاصل خیابان مطهری تا خیابان بهشتی از دیگر محل های پیش‌بینی شده برای تردد اتوبوس‌هاست.

به گفته حمیدی اعمال ممنوعیت تردد اتوبوس‌های شرکت واحد از ساعت ۱۳ روز اجرای مراسم در مسیر غرب به شرق خیابان شهید بهشتی و شمال به جنوب خیابان شریعتی از تقاطع بهشتی با پیش بینی مسیر جایگزین توسط مسئولین اتوبوسرانی میسر خواهد بود.

وی افزود: محل‌های پیش بینی شده برای توقف و پارک موتورسیکلت‌های مراجعه کنندگان خیابان بهشتی پارکینگ شماره ۲۷ است. محل‌های پیش بینی شده برای توقف خودروهای شخصی مراجعه کنندگان نیز شامل پارکینگ‌های شماره ۱۵، ۱۹، و ۲۰ و همچنین خیابان‌های خرمشهر، هویزه، عشقیار خیابان شهید مطهری - خیابان شهید علی اکبری و در صورت لزوم کلیه معابر در اطراف مصلی بجز محل‌هایی که محدودیت توقف داریم خواهد بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه مراجعه کنندگان می‌توانند از ظرفیت خطوط یک و سه متروی تهران نیز برای حضور در این مراسم استفاده کنند، گفت: تاکسیرانی نیز به خدمات دهی در رینگ داخلی مصلی پرداخته و نسبت به جابه‌جایی مراجعه کنندگان اقدام لازم را انجام خواهد داد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14766

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.