تشییع پیکر مطهر ۱۸ شهیدگمنام بر روی دستان جامعه کارگری با حضور وزیر کار

تشییع پیکر مطهر ۱۸ شهیدگمنام بر روی دستان جامعه کارگری با حضور وزیر کار
تجمع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان استان تهران امروز/دوشنبه/ در حرم امام راحل در حال برگزاری است که در این آئین پیکر مطهر ۱۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس تشییع شد.

به گزارش نجواخبر، این تجمع با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله، علیرضا فخاری استاندار تهران و پنج هزار نفر از جامعه کارگری و کارفرمایی ایران در حرم امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

برگزاری این تجمع به مناسبت فرارسیدن سومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و در این مراسم پیکر مطهر ۱۸ شهید گمنام نیز بر دستان این قشر کار و کارگری تشییع شد.

آئین تشییع این شهدای گلگون کفن به صورت زنده از رسانه ملی هم پخش شد.

کارگران با لباس های خدمت در حوزه های کاری خودشان در این تجمع شرکت کرده و همچنین سربندهایی با مضمون "ما ملت امام حسینیم" بر پیشانی بسته‌اند.

همچنین پرچم های یا امام حسین، یا ابوالفضل، یا مهدی و پرچم مقدس کشورمان نیز بر دستان جامعه کارگری جلوه‌ای ویژه به این تجمع داده است.

ماکتهایی بزرگ از تصاویر شهیدان سردار سلیمانی، سردار همدانی و ابومهدی مهندس نیز در حرم امام راحل نصب شده است.

همچنین در حاشیه این آئین ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابو مهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور دونالد ترامپ رئیس‌جمهور وقت آمریکا و با شلیک موشک‌های پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14767

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب