اختصاصی؛

نظر یک پیشکسوت در مورد نقل و انتقالات زمستانی استقلال

نظر یک پیشکسوت در مورد نقل و انتقالات زمستانی استقلال
فراز فاطمی پیشکسوت استقلال می گوید این تیم در نقل و انتقالات زمستانی باید نقاطی که در آن ضعف دارد را برطرف کند و به دنبال تقویت تیم باشد تا برای رقابت در کورس قهرمانی عملکرد مناسبی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، فراز فاطمی پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم در نقل و انتقالات زمستانی باید نقاطی که در آن ضعف دارد را برطرف کند و به دنبال تقویت تیم باشد تا برای رقابت در کورس قهرمانی عملکرد مناسبی داشته باشند.

بازی استقلال و مس رفسنجان چطور بود؟

آبی پوشان به هیچ عنوان بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند و اگر مهاجمان مس کمی با تجربه و هوشیار بودند به طور حتم استقلال صاحب آن یک امتیاز هم نمی‌شد و نمی‌توانست موقعیت خود را در جدول بهتر کند.

بازی پنج شنبه با تراکتور را چطور می‌بینید؟

تراکتور یکی از تیم‌های فوتبال خوب کشورمان است این تیم اگرچه مقابل نساجی شکست را پذیرا شد اما از لحاظ فنی بازی خوبی از خود نمایش می‌دهد و می‌تواند در تبریز برای استقلال درسرساز شود. استقلال برای دیدار برابر تراکتور محرومان خود را در اختیار دارد اما چند مصدوم دارد که به اعتقاد من نفراتی که در اختیار ساپینتو هستند می‌توانند جانشینان خوبی برای مصدومان باشند. سرمربی آبی پوشان باید با بهترین بازیکنان وارد زمین شود و بتواند با پیروزی در دیدار همچنان در بالای جدول باقی مانده و منتظر سایر نتایج دیگر دیدارها باشد.

بازی در جام حذفی با تراکتور را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال در هفته آینده هم یک بار دیگر باید در جام حذفی به مصاف تراکتور تبریز برود. دیداری که برای آبی پوشان سرنوشت ساز خواهد بود و اگر بتوانند از این مرحله به سلامت عبور کنند یک قدم به قهرمانی در جام حذفی نزدیک می‌شوند بنابراین کادر فنی آبی پوشان می‌تواند از دیدار روز پنجشنبه بهترین استفاده را برده و هم با نقاط ضعف این تیم بیشتر آشنا شود تا بتواند از این ضعف‌ها در بازی آینده به بهترین نحو استفاده کند.

از حالا شایعات درباره نقل و انتقالات افزایش یافته است.

از ابتدای فصل تا امروز همه متفق القول بودند که آبی پوشان به یک هافبک بازی ساز و به یک مهاجم گلزن نیاز دارند خصوصاً هافبکی که بتواند در میانه میدان نقش تعیین کننده داشته و مهاجمان را در موقعیت گل قرار دهد. استقلال باید نقاط ضعفش را در نیم فصل پوشش دهد اگرچه تیم‌ها بازیکنان خوب شان را در اختیار خود قرار می‌دهند اما آبی‌ها باید تلاش کنند تا این نقاط ضعف را هر چه زودتر برطرف کنند در غیر این صورت باز هم همانند نیم فصل نمی‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و این احتمال وجود دارد که در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا نکنیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14802

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب