دروازه‌بان پرسپولیس در گفتگو با نجوا خبر:

قهرمانی پرسپولیس در نیم‌ فصل/ یکی از بهترین نمایش‌ها بود

قهرمانی پرسپولیس در نیم‌ فصل/ یکی از بهترین نمایش‌ها بود
دروازه‌بان پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم یکی از بهترین نمایش‌های چند سال اخیر را به نمایش گذاشتیم.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس در گفت‌وگو با نجوا خبر در خصوص قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل گفت: تبریک می‌گویم به هواداران عزیزمان به خاطر این قهرمانی. هنوز چیزی تمام نشده است. قبل از بازی مقابل نساجی یحیی گل محمدی با ما صحبت کرد و گفت که اگر به دنبال قهرمانی هستیم، باید این مسابقه را به خوبی تمام کنیم.

وی در خصوص پیروزی پر گل مقابل نساجی ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود. فکر می‌کنم پرسپولیس یکی از بهترین نمایش‌های چند سال اخیرش را به نمایش گذاشت.

بازیکن پرسپولیس در خصوص اخراج مهدی ترابی گفت: من خیلی دور بودم ولی فکر می‌کنم یک بحثی میان آنها پیش آمده است.

بیرانوند در مورد روند این تیم در ادامه راه، گفت: قطعا نیم فصل دوم به خاطر فشردگی بازی‌ها و اینکه تیم‌ها سخت امتیاز می‌دهند و سعی می‌کنند امتیازات را بیشتر نگه دارند، کار سخت تر می‌شود اما شرایط و روندمان خوب است. سعی‌مان بر این است که شرایط‌مان را بهتر کنیم. ان‌شاءالله تا آخر همینطور جلو برویم.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص پاس ماقبل گلش در بازی مقابل نساجی گفت: من همیشه وظیفه دارم که به تیمم کمک کنم. تیم پرسپولیس امسال یک سال متفاوت دارد و می‌خواهد بازیسازی را از خط عقب آغاز کند و به همین علت من هم سعی و تلاشم را می‌کنم که به عنوان یک یار اضافه به تیمم کمک کنم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص وضعیت کادر فنی تیم ملی نیز اظهار داشت: فدراسیون تمام تمرکزش را گذاشته تا بهترین تصمیم را برای تیم ملی بگیرد. آنها می‌خواهند کسی را بیاورند که یک اتفاق خوب برای تیم ملی بیفتد.

وی ادامه داد: شما می‌دانید که این جام ملت‌ها بسیار سخت است زیرا با توجه به نمایشی از استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و حتی قطر در جام جهانی دیدیم، جام ملت‌های سختی خواهد بود. آنها شانس بالایی برای قهرمانی دارند. تیم ما نیز تیم خوبی است و امیدوارم هر چه سریع‌تر تکلیف سرمربی تیم نیز مشخص شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14881

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب