صدور کیفرخواست پرونده ترور شهید فخری‌زاده بزودی

صدور کیفرخواست پرونده ترور شهید فخری‌زاده بزودی
معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران،گفت: کیفرخواست پرونده ترور شهید فخری‌زاده به دادگاه فرستاده شده و بزودی رای آن صادر می شود.

به گزارش نجوا خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: کیفرخواست پرونده ترور شهید فخری زاده به دادگاه فرستاده شده و بزودی رأی آن صادر می‌شود.

وی ادامه داد: جلسه بعدی دادگاه هواپیمای اوکراینی در اواخر دی برگزار می‌شود. در این پرونده دستگاه قضائی اجازه نمی‌دهد حقی پایمال شود و عدالت را اجرا می‌کند. دو جلسه اخیر دادگاه این پرونده در سازمان قضائی نیروهای مسلح اخیرا برگزار شد و جلسات دادگاه همچنان ادامه خواهد داشت.

غریب آبادی بیان کرد: بعد از سالگرد جان باختن عزیزان مان در اثر این حادثه برای هواپیمای اوکراینی جلسه بعدی برگزار خواهد شد. دستگاه قضائی جدی است که حقی اینجا پایمال نشود و عدالت کاملا اجرا بشود. من نمی‌توانم قضاوتی درخصوص نوع حکمی که صادر خواهد شد داشته باشم چون دادگاه در این زمینه ذیصلاح است، اما می‌توانم بگویم که دادگاه نهایت تلاش خود را خواهد کرد که به هر قصور یا تقصیری که روی داده باشد، رسیدگی کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14884

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب