دیوار و شیپور اخطار گرفتند+ هشدار کتبی وزارت راه و شهرسازی

دیوار و شیپور اخطار گرفتند+ هشدار کتبی وزارت راه و شهرسازی
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران طی نامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های دیوار و شیپور در خصوص انتشار آگهی پیش‌فروش ساختمان بدون اخذ مجوز هشدار داده است.

به گزارش نجواخبر، خلیل محبت خواه در راستای اخطارهای قوه قضائیه و آمار کلاهبرداری ۲۵ هزار موردی پیش‌فروش ساختمان توسط مؤسسات و شرکت‌ها به دو اپلیکیشن پربازدید دیوار و شیپور در خصوص اجرای قانون پیش‌فروش ساختمان، اجرای دستورالعمل‌های مربوطه و همچنین طی مراحل قانونی جهت انتشار آگهی پیش‌فروش، هشدار و اخطار داده است.

در بخشی از این هشدار کتبی آمده است: هرگونه انتشار تبلیغات جهت پیش‌فروش ساختمان نیاز به تأیید ادارات کل راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دارد، اما در برنامه‌های زیر مجموعه‌تان مواردی دیده و گزارش شده است که متأسفانه بدون اخذ مجوز بوده، آگاه باشید که در این خصوص تخلفات زیادی توسط کلاهبرداران صورت گرفته و پرونده‌های متعددی در مراجع قضائی تشکیل شده است،

به همین منظور، لازم است ترتیبی اتخاذ شود که بدون اخذ مجوز از این اداره کل از هرگونه انتشار آگهی پیش‌فروش خودداری شده در غیر این صورت مسئولیت قانونی و حقوقی عواقب این موضوع بر عهده آن شرکت می‌باشد.

این نامه خطاب به مدیران عامل شرکت‌های آگه‌پردازان هوشمند (دیوار) و تجارت اهورا (شیپور) صادر شده است و مطابق نص صریح قانون لازم‌الاجرا می‌باشد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15000

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب