۱۰ ساعت حبس مسافران در قطار قم ـ مشهد

۱۰ ساعت حبس مسافران در قطار قم ـ مشهد
مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان رضوی با بیان اینکه کل مبلغ بلیط مسافران قطار قم ـ مشهد استرداد می‌شود‌، گفت: سرمای بیش از حد هوا و یخ زدگی موجب توقف قطار قم ـ مشهد شده است.

به گزارش نجواخبر، آقای معراجی فر، اظهارداشت: قطار مسافربری که از مقصد قم به سمت مشهد در حال حرکت بود در ایستگاه ایستگاه فریمان متوقف شده است.

وی افزود: دلیل توقف این قطار سرمای بیش از حد هوا در فریمان بوده است.

معراجی فر تصریح کرد: این قطار ساعت 12 و 10 به سمت مشهد حرکت کرده است؛ همچنین به دلیل توقف طولانی این قطار از مسافران پذیرایی صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، بیش از ۱۰ ساعت است که قطار شرکت مسافربری رجا از شهر قم به مقصد مشهدمقدس در ۴۰ کیلومتری مشهد متوقف شده ‌و با وجود هوای سرد خراسان رضوی که شب گذشته سردترین استان کشور بود مسافران این قطار بدون هیچگونه امکانات و پاسخ‌گویی از سوی مسئولین مربوطه در قطار حبس شده‌اند.

روایت یک مسافر قطار: متأسفانه برق و بخاری قطار هر دو قطع است و با توجه به سرمای هوا مسافران شرایط بسیار سختی را می‌گذرانند؛ در این قطار حداقل ۴۰۰ مسافر حضور دارد که در میان مسافران نوزاد، کودک و افراد سالمند وجود دارد اما متأسفانه از دیشب تا هم‌اکنون هیچکس پاسخ‌گوی مسافران نیست.

خدمت رسانی، پاسخ‌گویی بسیار ضعیف است حتی به مسافران آب، چای و یا نانی در این ساعات داده نشده است و ما با توجه به اینکه به اردو میرفتیم مواد غذایی که برای اردو تهیه کرده بودیم را بین مردم توزیع کردیم و پس از این اقدام ما تازه خدمه قطار کیک و آبمیوه بین مردم توزیع کردند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15050

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب