نکونام: با چهارده بازیکن چه کنم؟!

نکونام: با چهارده بازیکن چه کنم؟!
سرمربی استقلال می‌گوید از ابتدای فصل می‌دانسته که به دلیل بازی‌های تیم ملی بزرگسالان و امید، نیاز به جذب بازیکن دارد.

به گزارش نجواخبر، جواد نکونام مهمان تلفنی برنامه فوتبال بود و درباره مسائل مختلف به صحبت پرداخت. او در بخشی از گفته‌هایش به کمبود بازیکن در تیمش پرداخت و اعلام کرد از ابتدای فصل این موضوع را می‌دانسته و به همین دلیل در پی جذب بازیکن بوده است.

نکونام در خصوص کمبود بازیکن در تیمش گفت: فردا یک نفر را سر تمرین بفرستید و وضعیت تیم ما را ببیند. ما 14 نفر هستیم و دو بازیکن زیر 23 سال هم داریم. ما تمرین می‌کنیم، کیفیت یک طرف تمرین در حد بزرگسالان و کیفیت یک طرف ضعیف‌تر است.

او ادامه داد: من چطور کیفیت این تمرین را بالا بیاورم؟ منِ فوتبالی اینها را متوجه می‌شوم ولی به چه کسی این حرف‌ها را بزنم؟ به چه کسی بگویم بازیکن بزرگسالم حفظ توپ می‌کند اما یک بازیکن امید زمانیکه توپ به او می‌رسد، استرس دارد و توپ را لو می‌دهد.


سرمربی استقلال می‌گوید: لیستی که من اول فصل دادم و بازیکن خواستم، به خاطر این مسائل بود. تیم‌های بزرگ همیشه چند بازیکن بزرگسال دارند که به تیم ملی می‌روند یا بازیکنان جوان راهی تیم ملی امید می‌شوند. امسال هم از اول فصل می‌دانستم و گفتم تیم امید و تیم ملی بزرگسالان سال پرکاری دارند و با توجه به اینکه در تیم‌های ملی بازیکن داریم، باید بازیکن بگیریم تا جای ملی پوشان را پر کنیم.

نکونام در پایان گفت: این یک چیزی معمولی است و فوتبالی است که نوشته شده است، الان من با 14 بازیکن باید چه کار کنم؟

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/150879

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.