پاداش‌های جدید در انتظار مدال‌آوران کشتی ایران!

پاداش‌های جدید در انتظار مدال‌آوران کشتی ایران!
علاوه بر پاداش اعلام شده از سوی فدراسیون کشتی، پاداش‌های 500، 300 و 100 میلیون تومانی در انتظار کشتی‌گیران آزاد و فرنگی‌کاری است که به ترتیب در مسابقات جهانی بلگراد به مدال‌های طلا، نقره و برنز دست پیدا کنند.

به گزارش نجواخبر، طی روزهای گذشته فدراسیون کشتی از اختصاص پاداش ویژه‌ای جدا از پاداش وزارت ورزش و همچنین حقوق ماهیانه برای مدال‌آوران کشتی در بلگراد خبر داد.

سال گذشته هم حقوق 15، 10 و 5 میلیون تومانی به دارندگان مدال‌های طلا، نقره و برنز جهانی 2022 بلگراد اختصاص پیدا کرد و امسال این رقم به 30، 15 و 10 میلیون تومان افزایش پیدا کرد و در کنار آن، فدراسیون کشتی متعهد شد که 500، 200 و 100 میلیون تومان پاداش به طلایی‌ها و صاحبان مدال‌های نقره و برنز اهدا خواهد کرد.

اما جدای از این پاداش، یکی از دوستان رئیس فدراسیون کشتی در بخش خصوص نیز اعلام کرده که به صاحبان مدال‌های طلا، نقره و برنز، 500، 300 و 100 میلیون تومان اهدا خواهد کرد.


باتوجه به اینکه مسابقات جهانی امسال اولین مرحله از گزینشی المپیک است، کسب مدال و سهمیه از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان از 25 شهریور تا 2 مهر در صربستان برگزار می‌شود. تیم آزاد ایران سال گذشته بعد از آمریکا نایب‌قهرمان جهان شد و تیم ملی فرنگی ایران با جایگاه چهارمی، از رسیدن به سکو بازماند.

رضا اطری در 61 کیلو (نقره)، رحمان عموزاد در 65 کیلو (طلا)، یونس امامی در 74 کیلو (برنز)، محمد نخودی در 79 کیلو (نقره)، حسن یزدانی در 86 کیلو (نقره)، کامران قاسم‌پور در 92 کیلو (طلا) و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم (برنز) مدال‌آوران کشتی آزاد در مسابقات جهانی سال گذشته بودند و در کشتی فرنگی نیز محمدرضا گرایی در 67 کیلوگرم (نقره)، محمدهادی ساروی در 97 کیلوگرم (برنز) و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم (نقره) روی سکو قرار گرفتند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/150881

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.