خیال پرسپولیسی‌ها راحت: بیرانوند به بازی با رونالدو می‌رسد

خیال پرسپولیسی‌ها راحت: بیرانوند به بازی با رونالدو می‌رسد
علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت مقابل بلغارستان تمام تلاش خود را انجام داده تا به بازی هفته آینده برابر النصر عربستان برسد.

به گزارش نجواخبر، مصدومیت علیرضا بیرانوند در بازی تیم ملی ایران مقابل بلغارستان و احتمال عدم حضور این بازیکن در بازی پرسپولیس با النصر عربستان یکی از سوژه‌‌های داغ علاقه‌مندان فوتبال در ایران بوده است.

دروازه‌بان تیم ملی در دقیقه 23 بازی مقابل بلغارستان پس از احساس درد از ناحیه پای چپ زمین را ترک کرد و واکنش محمدرضا اخباری به مصدومیت او نشان می‌داد که وضعیت این بازیکن نگران کننده است.

بیرانوند پس از پرتاب توپ بلند به سمت زمین حریف روی زمین افتاد و به داور و شجاع خلیل زاده توضیح داد که از ناحیه کشاله پای چپ احساس درد شدید دارد.

دکتر علیرضا حقیقت، پزشک پرسپولیس، پس از این اتفاق با خبری که آن را تأیید کرد، نگرانی هواداران این تیم را افزایش داد و خبر داد که این دروازه‌بان در دیدار با النصر در تاریخ 28 شهریور غایب است.

او خبر داد پس از بررسی آزمایش MRI، مشخص شد کشاله پای چپ او دچار کشیدگی گرید 2 شده که درمانش بین دو تا سه هفته به زمان نیاز دارد.

پس از این گزارش شایعات درباره وضعیت بیرانوند به اوج رسید. برخی خبر از غیبت قطعی او مقابل کریستیانو رونالدو و یارانش می‌دادند و برخی هم معتقد بودند که او به هر ترتیبی به این بازی می‌رسد.

پس از اینکه رضا درویش در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر حضور یافت، افشای جزئیات گفت‌وگوی او با بیرانوند تا حدودی خیال هواداران را راحت کرد. درویش اعلام کرد بیرانوند به او گفته مطمئن باشد که به این بازی می‌رسد.

اکنون مشخص شده که بیرانوند طی روزهای اخیر نحوه درمانش را به صورت جدی دنبال کرده تا هر چه زودتر شرایط بازگشت به تمرینات گروهی را به دست آورد.

بر همین اساس دروازه‌بان تیم ملی قرار است به زودی در تمرینات شاگردان یحیی گل محمدی کنار همبازیانش حضور پیدا کند تا برای بازی تماشایی مقابل یاران رونالدو در ورزشگاه آزادی در دسترس باشد.

در صورت غیبت بیرانوند پرسپولیس باید به بازیکنان جوان در این پست اعتماد می‌کرد که تجربه بازی حرفه‌ای در لیگ برتر را ندارند و مطمئنا تجربه بسیاری سختی مقابل تیم متمول سعودی پشت سر می‌گذاشتند.

حال بیرانوند پس از جام جهانی روسیه و خاطره مهار ضربه پنالتی ابرستاره پرتغالی جهان فوتبال یک مرتبه دیگر برابر این بازی بازی می‌کند اما با این تفاوت که او نماینده پرسپولیس است و رونالدو هم در تیم پرستاره النصر بازی خواهد کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/150909

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب