شکست‌های متوالی با نامدارترین مربیان ممکن؛

فاجعه‌ای برای عربستان در ۶ بازی

فاجعه‌ای برای عربستان در ۶ بازی
سعودی‌ها در شش مسابقه پیاپی نتیجه را مقابل حریفان خود واگذار کردند.

به گزارش نجواخبر، با وجود اینکه باشگاه‌های عربستانی برای قهرمانی در آسیا برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشتند و حتی معتقد هستند قهرمان آنها باید به لیگ قهرمانان اروپا برود، اما تیم ملی این کشور شرایط عجیبی را سپری می‌کند و با سرمربیان مختلف (هروه رنار و روبرتو مانچینی) در ۶ دیدار پیاپی شکست خورده است.

تیم ملی عربستان سه شنبه شب در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه سنت جیمز پارک نیوکسل مقابل تیم ملی کره جنوبی قرار گرفت تا آماده جام ملت‌های آسیا شود که این مسابقه را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد.

این ششمین باخت متوالی سعودی‌ها پس از پیروزی تاریخی ۲ بر یک مقابل تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بدون احتساب حضور در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی خلیج فارس است که در آن با تیم دوم بازی کرد.

پس از پیروزی مقابل آرژانتین، سبزها در ۴ بازی تحت هدایت هروه رنار، مربی فرانسوی سابق خود شکست خوردند و سپس دوباره دو بار زیر نظر سرمربی جدید خود روبرتو مانچینی نتیجه را برابر کاستاریکا و کره جنوبی واگذار کردند.

در جریان دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ و پس از برتری مقابل آرژانتین، تیم ملی عربستان با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب لهستان شد و سپس ۲ بر یک در جدال با مکزیک شکست خورد.

پس از جام جهانی، شکست‌ها با هدایت رنار در دو بازی دوستانه در مارس گذشته ادامه پیدا کرد و آنها برابر ونزوئلا و بولیوی با نتایج مشابه ۲ بر یک مغلوب شدند.

با روبرتو مانچینی که اواخر آگوست گذشته به عنوان سرمربی تیم ملی عربستان منصوب شد، یاران سالم الدوسری در یک بازی دوستانه در ورزشگاه نیوکاسل با نتیجه ۳ بر یک مقابل کاستاریکا و سه‌شنبه شب با نتیجه یک بر صفر مقابل کره جنوبی شکست خوردند تا روند ۶ بازی همراه با باخت برای آنها دنبال شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/150915

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب