انتقاد روزنامه دولت از آنجلینا جولی

انتقاد روزنامه دولت از آنجلینا جولی
در حالی که تنها یک روز از خبر کشته شدن بی‌رحمانه یک معلم امریکایی می‌گذرد، یک بازیگر مطرح سینمای هالیوود نگران جان محمد قبادلو، قاتل شهید نیروی انتظامی در ایران شد.

به گزارش نجوا خبر، روزنامه ایران ارگان دولت، دفاع آنجلینا جولی از یک محکوم به اعدام را محکوم کرد. این روزنامه نوشت:
در حالی که تنها یک روز از خبر کشته شدن بی‌رحمانه یک معلم امریکایی می‌گذرد، یک بازیگر مطرح سینمای هالیوود نگران جان محمد قبادلو، قاتل شهید نیروی انتظامی در ایران شد. در قلب امریکا کنان اندرسون معلم سیاهپوست ۳۱ ساله پس از دستگیری از سوی پلیس شهر لس‌آنجلس امریکا به دلیل خشونت بیش از حد پلیس و استفاده از دستگاه شوک و صدمه شوک الکتریکی به قلبش کشته شد. او هنگام دستگیری به پلیس می‌گوید، می‌خواهید من را هم مثل جورج فلوید بکشید و پس از انتقال به بیمارستان درگذشت. این معلم امریکایی از اقوام پایه‌گذار جنبش «جان سیاهان مهم است» بود. با این حال یک چهره شناخته شده هالیوود بدون اشاره به جنایت صورت گرفته توسط پلیس این کشور، حکم مجازات محمد قبادلو را محکوم کرد. محمد قبادلو مهرماه امسال و در آغاز اغتشاشات اقدام به زیر گرفتن گروهی از مأموران پلیس با خودرو کرده بود که در آن جنایت یکی از نیروهای پلیس به شهادت رسید و پنج نفر دیگر به‌شدت مجروح شدند.

گفتنی است حمایت از قاتلان و خشونت‌طلبان توسط غرب درحالی است که رسانه‌ها و شخصیت‌های غربی و سعودی در برابر کشته شدن بیش از ۳۰ هزار و ۸۰۰ شهروند امریکایی در اثر اعمال خشونت بیش از حد پلیس امریکا طی سال‌های ۱۹۸۰ تا ۲۰۱۸ سکوت کرده‌اند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15121

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.