اختصاصی؛

مردم تربت جام: پنج روز است گاز ما قطع است مسئولان چه می‌کنند؟

مردم تربت جام: پنج روز است گاز ما قطع است مسئولان چه می‌کنند؟
مردم تربت جام می‌گویند: امشب را چطور در این سرما سر کنیم؛ کاش لااقل بین همه کپسول گاز رایگان یا بخاری برقی رایگان توزیع کنند؛ حداقل در پایین شهر.....

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، از توستر استفاده می‌کنیم، از سشوار استفاده می‌کنیم؛ بچه‌هایمان را باید یک جوری گرم کنیم دیگر.... مردم تربت جام، در پنجمین روز قطعی گاز از تعلل مسئولان انتقاد بسیار دارند؛ آن‌ها می‌گویند ستاد بحران کجاست و چرا هیچ کس به داد ما نمی‌رسد؛ حتی فرمانداری پاسخ‌گو نیست.
صبح بیست و شش دیماه، رسانه‌ها گزارش دادند « قطعی و کمبود گاز که در چند روز اخیر فعالیت صنایع و ادارات در بسیاری از استان‌های کشور را مختل کرد، در تربت جام باعث ایجاد اختلال در شرایط حیاتی مردم شده است. چنانکه حداقل ۶۰ درصد از اهالی این شهرستان در خراسان رضوی در پنج روز اخیر کاملاً بدون گاز مانده‌اند و برای گرم نگه‌داشتن خانه به وسایل آشپزی مانند توستر روی آورده‌اند.»
این در حالیست که قیمت سایر وسایل گرمایشی از جمله بخاری برقی در این شهر به دلیل افزایش تقاضا، نجومی شده؛ مردم می‌گویند: « ۷۵۰ هزار تومان کپسول گاز، هیتر برقی۶۰۰ هزار تومان؛ وقتی کارخانه خوابیده کارگر از کجا ۶۰۰هزارتومان بیاورد بدهد پای هیتر برقی....»
مردم تربت جام می‌گویند: گلخانه‌های کشاورزی، تولیدی‌های سطح شهر و بسیاری از فعالیت‌ها خوابیده؛ از این نظر مردم ضرر بسیار کرده‌اند اما مهم ترین مسئله برای ما، گرم شدن خانه‌هاست، ما بچه‌های کوچک داریم.
روز گذشته (بیست و چهار دی ماه) نماینده تربت جام در مجلس نیز نسبت به قطعی گاز در این شهر انتقاد کرد و در یک گفت‌وگوی تلویزیونی گفت بیش از سه روز است گاز تربت جام قطع شده چرا کسی پاسخ‌گو نیست.
شرایط برای مردم این شهر دشوار است و مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی می‌گوید: تلاش می‌شود گاز مشترکانی که در تربت جام قطع شده تا سه شنبه وصل شود.
اما مردم می‌گویند: امشب را چطور در این سرما سر کنیم؛ کاش لااقل بین همه کپسول گاز رایگان یا بخاری برقی رایگان توزیع کنند؛ حداقل در پایین شهر.....

خبرنگار: زهرا گل افروز

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15171

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب