برگزاری قرعه کشی ایران خودرو / زمان اعلام نتایج/ طولانی ترین صف خرید خودرو در 100 سال اخیر

برگزاری قرعه کشی ایران خودرو / زمان اعلام نتایج/ طولانی ترین صف خرید خودرو در 100 سال اخیر
مراسم قرعه کشی۴ محصول ایران خودرو امروز برگزار می شود و بر اساس آمار، بیش از ۱۱ میلیون نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

به گزارش نجواخبر، مراسم قرعه کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو برای متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزندو دارندگان خودروهای فرسوده امروز رأس ساعت 11 در ایران خودرو با حضور مسئولان نظارتی برگزار خواهدشد.

براساس اعلام ایران خودرو نتایج قرعه کشی بعد از بررسی اطلاعات متقاضیان طی دو یا سه روز آینده اعلام خواهد شد.

در طرح فروش فوق‌العاده 4 محصول ایران خودرو که تا 25 دی ماه ادامه داشت، سورن پلاس دوگانه سوز، پژوپارس سال با موتور XU و رانا پلاس برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودروهای فرسوده عرضه شده است.

براساس اخبار اعلام شده در طرح فروش فوق‌العاده 4 محصول ایران خودرو که از 17 دی ماه تا25 دی ماه برگزار شد، بیش از 11 میلیون نفر برای خرید 20 هزار خودرو اقدام به ثبت نام کردند.

بی تردید تا پایان زمان ثبت نام (25 دی ماه 1401) باز هم بر تعداد متقاضیان افروده شده است اما اگر فرض کنیم تعداد متقاضیان تغییری نکند، تعداد ثبت نام شده رکوردی جدید در تقاضا برای خرید خودرو از کارخانه به جای می‌گذارد.

ایران خودرویی‌ها در این طرح فروش چهار محصول سدان خود را عرضه کردند. دو مدل پژو پارس شامل پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P و همچنین پژو پارس سال سفارشی با موتور (ELX)، رانا پلاس و سمند سورن پلاس دوگانه سوز خودروهایی بودند که به انتخاب مدیران ایران خودرو در دسترس متقاضیان قرار گرفتند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15194

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب