نقل و انتقالات پرسپولیس در نیم ‌فصل/ آیا با چند ستاره خداحافظی می‌کند؟

نقل و انتقالات پرسپولیس در نیم ‌فصل/ آیا با چند ستاره خداحافظی می‌کند؟
باشگاه پرسپولیس تا این لحظه فقط امکان جذب یک بازیکن را دارد.

به گزارش نجواخبر، خیلی‌ها تا همین چند ماه قبل و با توجه به لیست پرسپولیس، فکر می‌کردند خبری از ورودی و خروجی زیاد در نیم فصل نخواهد بود و پرسپولیس با کمترین تغییر نیم فصل دوم را آغاز خواهد کرد.

با این حال رفتن لوکادیا، مصدومیت‌های پی در پی دیاباته، و عملکرد ضعیف چند بازیکن در پست‌های مختلف باعث شد تا پرسپولیس به فکر جذب چند بازیکن جدید بیفتد و در این راه چند بازیکن هم باید این تیم را ترک کنند.

پرسپولیسی در اولین گام قرارداد عیسی آل کثیر را تمدید کردند و این بازیکن از همین هفته می‌تواند در صورت آمادگی برای سرخ پوشان به میدان برود.

در هفته‌های اخیر و در پی نیمکت‌نشینی حامد پاکدل و مهدی عبدی صحبت‌هایی در خصوص جدایی احتمالی آنها در نیم‌فصل مطرح شده و به احتمال زیاد حداقل یکی از این دو بازیکن از پرسپولیس جدا خواهد شد.

بعد از جام جهانی درباره مهدی ترابی هم صحبت‌هایی مطرح شد که پیشنهادی از کشور یونان دارد اما نه پیشنهادی به پرسپولیس تا این لحظه رسیده و نه ترابی تمایل دارد که در این شرایط پرسپولیس را ترک کند چرا که او تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد و در صورتی که بخواهد تصمیمی برای آینده فوتبالی خود بگیرد احتمالا آن را به فصل آینده موکول خواهد کرد.

مرتضی پورعلی گنجی که در هر ۳ بازی تیم ملی در جام جهانی به صورت فیکس بازی کرد، با چند پیشنهاد از قطر و امارات مواجه شده ولی این بازیکن تا پایان فصل در پرسپولیس ماندنی خواهد بود. بعد از جدایی ناگهانی لوکادیا، یحیی گل محمدی نیاز مبرمی به جذب یک مهاجم ششدانگ دارد. اولویت یحیی خرید مهاجم خارجی است ولی در صورتیکه نتواند گزینه ایده آل خود را پیدا کند، سراغ گزینه‌های ایرانی خواهد رفت.

حتی شنیده شده سرمربی پرسپولیس قصد دارد در چند پست دیگر به غیر از فوروارد هم بازیکن جذب کند. این درحالیست که لیست بزرگسال پرسپولیس فقط یک جای خالی دارد که این جای خالی به طور حتم به مهاجم خارجی اختصاص خواهد یافت. همین حالا پرسپولیس ۱۹ بازیکن به نام‌های بیرانوند، گوهری، علی نعمتی، فرجی، گولسیانی، پورعلی گنجی، سیامک نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، اسدبیگی، سرلک، کامیابی نیا، صادقی، رفیعی، عالیشاه، ترابی، امیری، پاکدل، دیاباته و آل کثیر را دارد و فقط یک جای خالی در لیست بزرگسال این تیم وجود دارد.

به این ترتیب در صورتیکه یحیی بیشتر از یک بازیکن بخواهد و بازیکنان مدنظر او هم جذب شوند، باید چند ستاره پرسپولیس با این باشگاه خداحافظی کنند و در لیست فروش قرار بگیرند.

البته ذکر این نکته لازم است که یحیی گل محمدی وقتی اجازه جدایی ستاره‌های تیمش را می‌دهد و بازیکنی را مازاد می‌کند که بتواند جانشین‌های مدنظرش را پیدا کند و با آن‌ها به توافق برسد. در غیر این صورت با همین نفرات فعلی ادامه خواهد داد و اجازه جدایی به بازیکنانش را نخواهد داد.

همچنین چند بازیکن پرسپولیس که اصلا در حد و اندازه‌های خودشان نبودند و چند بازیکن که فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکردند، از جمله نفراتی هستند که امکان جدایی شان در نیم فصل وجود دارد و این بازیکنان در صورت جذب چند بازیکن جدید، در اولویت برای جدایی قرار خواهند گرفت.

شنیده‌های ما حاکی از آن است که در بین نفراتی که ممکن است از پرسپولیس جدا شوند، نام چند ستاره هم به چشم می‌خورد که در صورتی که شرایط آنطور که آن‌ها دلشان می‌خواهد پیش نرود، ممکن است در همین نیم فصل از پرسپولیس جدا شوند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15219

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب