دبیرکل حزب ایثارگران در گفتگو با نجوا خبر:

چطور «حامیانِ تروریست» نهادی را در کشور دیگر تروریست می‌خوانند؟!

چطور «حامیانِ تروریست» نهادی را در کشور دیگر تروریست می‌خوانند؟!
علیرضا متانی با محکومیت اتحادیه اروپا در اقدام سخیف تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خواستار اقدام قاطع و برخورد جدی با نمایندگان این اتحادیه شد.

علیرضا متانی (دبیرکل حزب ایثارگران و دفاع از قانون اساسی) در گفت‌وگو با خبرنگار نجواخبر در واکنش به تروریستی خواندن سپاه پاسداران از سوی پارلمان اتحادیه اروپا گفت: حزب ایثارگران در این خصوص بیانیه‌ای صادر کرده است؛ وای به روزی که اروپاییان صدای سم اسبان ما را بشنوند.

وی ضمن محکومیت این موضوع اعلام کرد: یکسری افرادی که خود سردمدار ظلم درجهان هستند با همکاری عوامل داخلی‌شان دست به کاری زدند که در حد و اندازه آنها نبود.

متانی افزود: به نمایندگان اتحادیه اروپا توصیه می‌کنم که سری به تاریخ بزنند؛ آن زمان که جنگ صلیبیون را به راه انداختند، زمانی که وارد اورشلیم شدند، سربازان اسلام در حال استفاده از خزینه و حمام بودند که از خزینه‌هایشان بخار می‌آمد؛ سربازان صلیبیون حتی از بخار آب واهمه داشتند و کیلومترها پا به فرار گذاشتند؛ آنها از یک حمام ما ترسیدند! حالا شما چطور به خودتان اجازه دادید که به راحتی یک نهاد در کشور دیگر را تروریست بخوانید و تحریم کنید؛ آن هم نهادی که به پشتوانه مردم درحال فعالیت است.

وی با زیرسؤال بردن افرادی که پشت پرده این تصمیم بوده‌اند، افزود: اینکه ۴ نفر آمده‌اند از داخل سیستم کشور به شما خط بدهند که چه کنید و چه نکنید، از بی کفایتی شما و خیانت پیشگی آنهاست.

متانی با بیان اینکه شکل مبارزاتی ما در جهان معلوم و هویداست، گفت: مبارزات امام خمینی و شکل مبارزات ما را همه در سطح دنیا می‌شناسند و آن را در مبارزه با تروریسم تکفیری های داعش توسط شهید حاج قاسم سلیمانی دیده‌اند. از اینکه تفاله های داعشی شما را نابود کردیم سخت دچار توهم شده اید!

وی با بیان اینکه ایثارگران و سپاه پاسداران، دو شاخه درهم تنیده از ریشه تنومند جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: آقایان فکر کرده‌اند سپاه مثل نیروهای دوزاری کشورهای عربی است؛ در حالی که پشتوانه سپاه مردم و انقلاب است؛ انقلابی که مردم آن را به وجود آوردند.

دبیرکل حزب ایثارگران تاکید کرد: واکنش به این اقدام رذیلانه را به سیستم دیپلماسی کشور سپرده‌ایم تا قاطعانه برخورد کنند؛ دبیران حزب ما در تمام شهرها آمادگی لازم برای اجرای هرنوع فعالیتی در این زمینه را دارند؛ کما اینکه کمیته‌هایی را برای مقابله در فضای مجازی به راه انداخته ایم.

وی تاکید کرد: چطور اروپا که خود حامی تروریست و داعش بود، حالا یک عنصر کشور دیگر را تروریست اعلام می‌کند؛ حکومتی که طی صد تا ۱۵۰ سال تاریخ گذشته ما همواره به عنوان ظالم نقش آفرینی کرده است؛ مگر می‌توان سیستمی که تروریستی است افراد دیگر را در مظان اتهام قرار دهد.

متانی تصریح کرد: ما ایثارگران میهن اسلامی، هشت سال دفاع مقدس در برابر ۴۰ کشور جانانه جنگیدیم و به جانبازی در راه توسعه و آبادانی و آزادی کشور عادت داریم؛ اتحادیه اروپا منتظر باشد؛ ما در راه سپاه جانانه مبارزه خواهیم کرد.

وی به سیستم دیپلماسی پیشنهاد کرد: دولت باید با قاطعیت با پشتوانه ملت در این موضوع ورود کرده وبرخورد قاطع با اروپاییان داشته باشد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15257

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب