اختصاصی؛

حرف‌های «سیاوش یزدانی» در مورد وضعیت استقلال/ اینجا خانه‌ی من است!

حرف‌های «سیاوش یزدانی» در مورد وضعیت استقلال/ اینجا خانه‌ی من است!
مدافع استقلال گفت: پنالتی سپاهان درست بود اما داور می توانست نگیرد.

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، سیاوش یزدانی مدافع استقلال پس از شکست مقابل سپاهان اظهار داشت: باورمان نمی‌شود که بازی را باخته‌ایم، به خصوص اینکه در نیمه دوم مستحق پیروزی بودیم.

وی ادامه داد: در همه فاکتورها از آنها برتر بودیم. مساوی هم حیف بود. واقعا باخت تلخی بود. تیم ما روی دور بدشانسی افتاده است، روزی که باید سپاهان را به راحتی می‌بردیم نتیجه را واگذار کردیم

یزدانی در خصوص اینکه آیا پنالتی سپاهان درست بود یا خیر، گفت: بله درست بود. یک برخوردی صورت گرفت. هم من و هم شهریار پا انداختیم، البته داور می‌توانست پنالتی نگیرد. به نظر من تصمیم اکرمی روی گل اول سپاهان تأثیرگذار بود.

مدافع استقلال در مورد اینکه نیم فصل اول برای آبی پوشان چطور بود عنوان کرد: استقلال نیم فصل اول خوبی را داشت اما متأسفانه مصدومان زیادی داریم. 10-12 بازیکن مصدوم داریم و برخی از افراد هم مانند خودم با آسیب‌دیدگی بازی می‌کنیم. استقلال بعد از جام جهانی بدشانسی زیادی آورده است.

وی در مورد اینکه صحبت‌هایی می‌شد که شاید به سپاهان بیاید آیا این حرف‌ها در بازی تأثیر داشت، گفت: فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌هایم مقابل سپاهان بود من همیشه بازی‌های خوبی را مقابل سپاهان انجام می‌دهم. همه می‌دانند که من سپاهان را چقدر دوست دارم در استقلال هم سختی زیادی کشیدم و به خدمت سربازی رفتم. الان که در این تیم هستم خیلی خوشحالم نه سپاهان و نه با هیچ تیم دیگری صحبت نکردم و استقلال خانه من است.

یزدانی در مورد اینکه اگر بخواهی یک نفر را در مورد خدمت رفتنت مقصر بدانی چه کسی است، گفت: اول مقصر خودم هستم که به حرف بقیه اعتماد کردم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15272

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب