یک پیشکسوت: حق استقلال باخت نبود!

یک پیشکسوت: حق استقلال باخت نبود!
علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال گفت: فوتبال بازی اتفاقات است و گاهی تیمی چنین گل‌هایی می‌خورد اما همان گل تمرکز تیم را برهم زد.

به گزارش نجواخبر، استقلال در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، ۲ - ۱ برابر میزبانش سپاهان شکست خورد تا به این ترتیب برابر این تیم اصفهانی در دو بازی رفت و برگشت در این فصل متحمل شکست شده باشد. علیرضا اکبرپور مهاجم سابق استقلال در این باره مصاحبه‌ای انجام داد که در بخشهایی از آن را در زیر می‌خوانید:

*اولین بازی نیم فصل دوم را شاهد بودیم و ما امیدوار بودیم استقلال نتیجه بگیرد و خودش را به صدر جدول نزدیک کند اما متأسفانه آن‌طور که باید بازی پیش نرفت و استقلال بازی را واگذار کرد. حق استقلال در این بازی باخت نبود اما بازی را باخت. متأسفانه شرایط داوری‌ها برای استقلال واقعا اذیت‌کننده است. نمی‌دانم این روند تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. برخی داوری‌ها تیم‌ها را نابود می‌کند.

*بازی با سپاهان در اصفهان واقعا سخت است. سپاهان خودش برای قهرمانی می‌جنگد و بازی با این تیم سخت است. اول بازی سپاهان فشار آورد اما رفته رفته استقلال بهتر شد و توانست فرصت گلزنی ایجاد کند. ما چند سال است می‌گوییم استقلال نیاز به هافبک‌های خلاقی دارد تا وقتی توپ به پای آنها می‌رسد رو به جلو کار کنند اما متأسفانه این خلاقیت را چندین سال است در خط میانی استقلال نداریم. امیدوارم پنجره نقل ‌و انتقالات استقلال باز شود تا باشگاه با جذب یکی، دو بازیکن ضعف‌های خط هافبک تیم را برطرف کند.

*استقلال در بازی‌های خود آنچنان فرصت گلزنی ایجاد نمی‌کند. به‌طور کلی فرصت‌های نصفه و نیمه به وجود می‌آید اما اینکه روی کار تیمی و خلاقیت بازیکنان فرصت ایجاد شود را در استقلال نمی‌بینیم.

*روی آن گلی که شوت از راه دور بود دروازه‌بان مقصر است. فوتبال بازی اتفاقات است و گاهی تیمی چنین گل‌هایی می‌خورد اما همان گل تمرکز تیم را برهم زد. با این حال استقلال گل خورده را جبران کرد و بازی یک-یک شد اما داور با تصمیمات اشتباه خود شرایط بازی را تغییر داد. من فکر می‌کنم داور روی برخورد محبی می‌توانست برای استقلال پنالتی بگیرد اما این کار را نکرد و به او کارت زرد داد. از طرف دیگر برای سپاهان پنالتی گرفت تا نتیجه به این راحتی تغییر کند.

*بازی سپاهان برای ما امتیازی بود و نباید می‌باختند اما باختند. با این روند تیم از صدر جدول دور می‌شود. شرایط به گونه‌ای نیست که نگران استقلال نباشیم. به نظرم هم مربی و هم بازیکنان مقصر هستند. بازیکنان می‌توانستند بیشتر تلاش کنند تا تیم نتیجه بگیرد. ساپینتو هم نه خوب و نه بد بوده است. هر کسی هدایت تیم را برعهده داشت الان استقلال جزو چهار تیم لیگ بود. اگر یک مربی خارجی می‌آورد برای این است که تیم را صدرنشین کند و بازی‌های بزرگ را نبازد اما ساپینتو بازی‌های بزرگ را باخته است.

*تیمی که برای قهرمانی بسته می‌شود باید طوری کار کند که در بازی‌های بزرگ نبازد. الان استقلال در بازی رفت و برگشت برابر سپاهان متحمل شکست شده و این موضوع کارش را برای ادامه لیگ سخت می‌کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15274

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب