انهدام باند خانوادگی قاچاق سلاح در اصفهان

انهدام باند خانوادگی قاچاق سلاح در اصفهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 4 عضو یک خانواده که 27 قبضه اسلحه جنگی را به وسیله یک دستگاه سواری پژو 405 به این استان منتقل کرده بودند، خبر داد.

به گزارش نجوا خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه‌هایی که دشمنان ملت بزرگ ایران در جهت ایجاد شکاف بین مردم و نظام و تزلزل در حوزه اجتماعی و امنیت جامعه دنبال می‌کنند قاچاق سلاح به کشور ما است که متأسفانه افراد سودجو هم در این رابطه به دشمنان کمک و با فروش سلاح زمینه برهم زدن امنیت و آسیب زدن به مردم را فراهم می‌آورند.

وی از برنامه مشترک پلیس و دستگاه قضائی استان اصفهان به منظور برخورد قاطع و سخت با حاملان، استفاده کنندگان، قاچاقچیان وتوزیع کنندگان سلاح گرم خبر داد و گفت: در همین رابطه مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان موفق شدند با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از قاچاق محموله‌ای از سلاح غیر مجاز به استان اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 مشکوک و آن را متوقف و 27 قبضه اسلحه جنگی که به صورت کاملاً حرفه‌ای در این خودرو جاساز شده بودند را کشف کردند.

وی در ادامه تاکید کرد: در این عملیات 4 عضو یک خانواده که این محموله را از استان های غربی کشور به اصفهان منتقل کرده بودند دستگیر و به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

میرحیدری همچنین از کشف 133 قبضه سلاح شکاری و جنگی طی دی ماه سال جاری در سطح استان اصفهان خبر داد و گفت: این سلاح‌ها هیچ کاربردی جز اذیت و آزار مردم ندارند و در تجمعات و اغتشاشات اخیر هم از این نوع سلاح‌ها به منظور پیش بُرد سیاست کشته سازی علیه مردم استفاده می‌شد.

وی با بیان اینکه تصمیمات خوبی در زمینه تشدید مقابله با قاچاق سلاح در دستگاه قضائی استان اصفهان اتخاذ شده اضافه کرد: در همین راستا طرحهایی هم در نقاط آلوده و کانون های جرم خیز اجرا می‌کنیم و در زمینه تشدید طرح مقابله با ورود سلاح به استان هم مأموران پلیس در ورودی های استان مستقر هستند و در این خصوص هماهنگی های خوبی با استان های همجوار داریم و ان شاء الله با این اقدامات شاهد کاهش روند قاچاق سلاح به استان خواهیم بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15319

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب