فروش فوری 2 محصول سایپا/عرضه سه هزار خودروی هایما، لاماری و FMC T۵ در بورس+ جزئیات

فروش فوری 2 محصول سایپا/عرضه سه هزار خودروی هایما، لاماری و FMC T۵ در بورس+ جزئیات
طرح جدید فروش فوری محصولات شرکت سایپا از روز سه شنبه هفته جاری آغاز خواهد شد؛ هم چنین این هفته ۳ هزار و ۵۰ خودرو شامل هایما، لاماری و FMC T۵ در بورس کالا مورد معامله قرار می‌گیرد.

به گزارش نجواخبر، متقاضیان از ساعت 14 روز سه شنبه 4 بهمن ماه در صورتی که مطابق شرایط دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ در بخش‌نامه باشند می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1401/11/03 کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 1401/11/04 به مدت 3 روز جهت متقاضیان این طرح فراهم می‌باشد و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌باشند.

*عرضه سه هزار خودروی هایما، لاماری و FMC T۵ در بورس

براساس اعلام شرکت بورس کالا ۴ بهمن ماه قرار است عرضه اولیه پانصد دستگاه FMC T۵ انجام شود. در روند این عرضه ۲۰۰ دستگاه T۵ سفید رنگ و ۳۰۰ دستگاه فردا T۵ مشکی رنگ وارد رقابت می‌شوند و متقاضیان می‌توانند براساس قیمت پایه، عدد پیشنهادی خود را به کارگزاری‌های خود جهت خرید این کراس اوور اعلام کنند. طبق برنامه ریزی انجام شده این خودرو‌ها در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ تحویل خریداران خواهد شد.

بر اساس بخش‌نامه مصوب، FMC T۵ سفید و مشکی با قیمت پایه یک میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود. البته پس از ثبت رقابت، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر اساس قیمت نهایی معامله و مبلغ ۲۷ میلیون و ۳۳ هزار و ۷۴۶ تومان به هزینه‌های پرداختی خریداران اضافه خواهد شد.

شرایط خرید چیست؟

باید به این نکته اشاره کرد که تمام قوانین جاری به عرضه خودرو در بورس کالا، برای FMC T۵ هم برقرار است و هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو را خواهد داشت. خریداران باید ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

علاوه بر این در بورس کالا عرضه محصول هایما S۷ نیز در ۴ بهمن ماه نجام خواهد شد. در این عرضه ۲۰۰۰ هزار دستگاه با قیمت پایه ۷۴۳ میلیون تومان فروخته می‌شود. تاریخ تحویل این خودرو‌ها ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

همچنین بورس کالای ایران سه شنبه ۴ بهمن ماه میزبان عرضه ۵۵۰ دستگاه خودروی لاماری است. در این عرضه قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومانی برای این خودرو در نظر گرفته شده و تاریخ تحویل این خودرو‌ها ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15321

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.