نظر مدافع پرسپولیس در مورد بُردِ ذوب آهن/ بدون تماشاچی بازی لطفی ندارد!

نظر مدافع پرسپولیس در مورد بُردِ ذوب آهن/ بدون تماشاچی بازی لطفی ندارد!
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل ذوب‌آهن 3 امتیاز مهم کسب کردیم.

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، مرتضی پورعلی گنجی مدافع پرسپولیس پس از برتری پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: خدا را شکر 3 امتیاز مهم کسب کردیم. با بازی خوبی که در نیمه دوم انجام دادیم توانستیم در این دیدار به برتری برسیم . این برد در ادامه مسابقات لیگ خیلی به تیم ما کمک خواهد کرد.

وی در مورد اینکه در این دیدار در آستانه اخراج از بازی قرار داشت افزود: کار ما تکل زدن است، در صحنه‌ای که کارت گرفتم به خاطر اعتراض به من کارت داد. البته در طول بازی حواسم بود که از بازی اخراج نشوم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه صحنه پنالتی برای تیمش گرفته نشد گفت: از دور دیدم این پنالتی واضح است اما زاویه دید داور سخت بود ولی در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشت.

پورعلی گنجی در مورد اینکه تماشاگران در ورزشگاه نیستند گفت: انتظارمان از فدراسیون این است که پیگیر حضور تماشاگران باشند تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس با هوادارانشان زنده هسنند و همه تیم‌ها چنین شرایطی دارند. در هر صورت وقتی در زمین خودمان بازی می‌کنیم انتظار داریم از حمایت هواداران استفاده کنیم

مدافع ملی پوش پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی کشورمان گفت : امیدوارم تصمیمی گرفته شود و مربی‌ای بیاید که زیرساخت‌های فوتبال ما با حضور او درست شود. هر کسی که می‌خواهد باشد؛ چه کی‌روش و چه هر مربی دیگری که قرار است به ایران بیاید باید زیرساخت‌ها را درست کند تا نسل این فوتبال را مانند چندسال قبل تغییر بدهیم

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15352

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب