حادثه برای زن و مرد کوهنورد در ارتفاعات «پراو» کرمانشاه

حادثه برای زن و مرد کوهنورد در ارتفاعات «پراو» کرمانشاه
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ۲ نفر کوهنورد که در ارتفاعات قله پراو کرمانشاه در حال کوهنوردی بودند، دچار حادثه شدند.

به گزارش نجواخبر،«محمدباقر محمدی» اظهار کرد: ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز گذشته طی تماس تلفنی مردمی با مرکز ۱۱۲ خبری مبنی بر سقوط یک کوهنورد و مصدومیت ۲ نفر در مسیر سه کل بارزگان بین کل یک و ۲ در ارتفاعات پراو کرمانشاه دریافت و جلسه هماهنگی اعزام تیم های عملیاتی برای یافتن آنان با حضور معاونین امداد و نجات، منابع انسانی و رئیس اداره عملیات انجام شد.

وی افزود: به سرعت هماهنگی های لازم برای اعزام تیم های عملیاتی این جمعیت با بالگرد به محل حادثه صورت گرفت که با تلاش نیروهای امدادی یک نفر از آنان پیدا شده است و عملیات جست‌وجو و نجات برای یافتن نفر دوم ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اضافه کرد: به علت شرایط جوی و آب و هوایی حاکم در منطقه و کوه پراو، عملیات جست‌وجو و نجات متوقف و ادامه آن به صبح امروز موکول شد.

محمدی افزود: یک تیم عملیاتی هم اکنون در فرودگاه حضور دارند که از طریق بالگرد آماده اعزام به ارتفاعات پراو هستند تا در صورت مهیا بودن شرایط جوی عملیات نجات را ادامه دهند و در صورت نامناسب بودن شرایط جوی نیز سه تیم به صورتی زمینی با تجهیزات لازم به محل اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: حادثه دیدگان ۲ کوهنورد زن و مرد از اهالی شهر کرمانشاه هستند که کوهنورد زن پیدا شده و زنده است.

قله پراو با ارتفاع سه هزار و ۴۰۵ متر از سطح دریا، بلندترین قله استان کرمانشاه است که در هشت کیلومتری شمال شرقی شهر کرمانشاه قرار گرفته است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15459

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب