مهدی قائدی: هواداران از شاگردان ساپینتو حمایت کنند

مهدی قائدی: هواداران از شاگردان ساپینتو حمایت کنند
بازیکن تیم فوتبال استقلال از هواداران این تیم خواست از شاگردان ساپینتو حمایت کنند تا اختلاف امتیاز خود با صدر جدول را جبران کنند.

به گزارش نجوا خبر، مهدی قائدی مهاجم استقلال درمورد برتری این تیم مقابل ملوان، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم با یک نتیجه و بازی خیلی خوب برنده شویم. امروز واقعا یک دل بودیم و می‌خواستیم با نتیجه پرگل برنده شویم. همین اتفاق هم افتاد و امیدوارم همین روند را در بازی‌های بعدی هم داشته باشیم.

هافبک استقلال درخصوص اینکه آیا تصور می‌کرد به ملوان که در پنج بازی اخیرش گل نخورده بود، چهار گل بزند، افزود: استقلال باید در همه بازی‌ها همین جوری باشیم. باید همه بازی‌ها را پرگل ببریم زیرا هم بازیکنان و هم پتانسیلش را داریم.

قائدی درمورد ناراحتی‌اش از موقعیت تک به تکی که از دست داد، تصریح کرد: ناراحت شدم و متأسفانه آن توپ گل نشد. در بازی‌های آینده امیدوارم جبران کنم.

وی درخصوص اینکه آیا استقلال امسال قهرمان خواهد شد، افزود: شک نکنید هنوز به قهرمانی فکر می‌کنیم و مطمئن باشید در ادامه راه با کسب نتایج خوب به صدر جدول نزدیک تر خواهیم شد

وی در مورد حضور تماشاگران در این بازی گفت: حضور هواداران همیشه می‌تواند باعث دلگرمی ما باشد. هرچند امروز مثل قبل‌ها زیاد نبود، ولی امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و هواداران حمایت کنند تا اختلاف امتیاز را جبران کنیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره جدایی سیاوش یزدانی نیز تصریح کرد: بعد از آن داستان با یزدانی صحبت نکردم. ان‌شاءالله اگر مشکلی بوده است، حل می‌شود و اگر قصد جدایی دارد موفق باشد، چون واقعاً فوتبالیست خوبی است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15478

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب